Celoten postopek v sistemu Smart Logistics

Naročila prevozov obdelujte neposredno s svojimi poslovnimi partnerji v sistemu TIMOCOM. Zahvaljujoč digitalnemu postopku boste komunicirali hitro in tako prihranili čas pri zbiranju podatkov. Ker so vsa naročila samodejno prevedena v ustrezen jezik, ni več jezikovnih ovir in tudi zavoljo tega ne izgubljate več časa. Dodatna prednost je jasen pregled v primerjavi z drugimi komunikacijskimi kanali, kot je na primer e-pošta.

S TIMOCOMom poleg tega stavite tudi na običajno visoko varnost podatkov. Podatki ostajajo interni podatki strank in so zaščiteni pred dostopom nepooblaščenih oseb. Vsi strežniki so v Nemčiji, zato zanje velja nemški zakon o varovanju podatkov. Nobeni podatki ne zapustijo države.

Želite uporabljati aplikacijo za upravljanje s povpraševanji po prevozih? Z veseljem vam bomo pomagali naprej.

Vzpostavite stik!

+49 211 88 26 88 26

Vaše prednosti:

hitra komunikacija zahvaljujoč digitalnemu postopku,

obojestransko zagotovilo zaradi zavezujoče pogodbe,

naročila prevozov v domačem jeziku,

poosebitev naročil prevozov z logotipom podjetja, dokumenti in generatorjem številke naročila,

uporaba predlog za ponavljajoča se naročila prevozov,

uporaba statistik za načrtovanje poslovnih odločitev v prihodnje.

Enostavno digitalno upravljanje naročil prevozov

Oba poslovna partnerja lahko pregledno upravljata s svojimi naročili prevoza in imata ves čas natančen pregled nad njihovim statusom - digitalno in na enem mestu.

Enostavno digitalno upravljanje naročil prevozov

Pametno prihranite čas

S hitrim zbiranjem podatkov lahko prihranite veliko časa. Razlog: tesna integracija z našo borzo tovora in povpraševanji po prevozu. Tudi možnosti kopiranja in uporabe predlog ter pametnega samodokončanja skrbijo za to, da lahko vse podatke o svojih naročilih prevoza hitro vnesete.

Pametno prihranite čas

Pametno ocenjevanje in analiziranje

Svoje poslovne stike in poslovne rezultate analizirajte s pomočjo naših funkcij za ocenjevanje, ki jih je mogoče individualno prilagoditi vašim zahtevam. Na podlagi tega lahko izpeljete bistvene podatke in številke za prihodnje poslovanje.

Pametno ocenjevanje in analiziranje

Enostavno imejte pregled nad vsem

S pomočjo naše funkcije za sledenje pošiljkam in GPS-sledenje pošiljk imata oba poslovna partnerja vedno pregled nad napredkom naročil prevoza in lahko tako zmanjšata medsebojno komunikacijo.

Enostavno imejte pregled nad vsem - pregled nad napredkom vaših naročil prevoza

Kaj pravijo naše stranke

Izboljšajte svoje poslovanje z digitalnimi naročili prevozov!

Kot naročnik lahko prek TIMOCOMovega sistema svoja naročila prevozov digitalno dodelite svojim poslovnim partnerjem.

Kot izvajalec naročilase na naročila prevoza odzovite neposredno v TIMOCOMovem sistemu, kjer jih lahko digitalno sprejmete ali zavrnete.

Gostovanje v Nemčiji - varstvo podatkov pri TIMOCOMu

Z vašimi podatki ravnamo še posebej previdno! Zato nosi TIMOCOM oznako kakovosti »Hosted in Germany«. Podatki naših uporabnikov gostujejo v Nemčiji in zaradi tega so podvrženi nemškemu pravu - predvsem nemškemu zakonu o varstvu podatkov, ki velja za enega izmed najstrožjih v Evropi.

Preizkušajte TIMOCOMov sistem do 4 tedne brezplačno!

Registrirajte se zdaj

Imate vprašanja? Z veseljem vam bomo pomagali:

+49 211 88 26 88 26

Na začetek

Strinjam se, da spletna stran uporablja piškotke za analizo, prilagoditev vsebine in oglasov. Izvedite več