05.06.2019

TIMOCOM predstavlja celovit sistem novih pametnih aplikacij za logistiko

Utiranje poti podjetjem v digitalno dobo

Erkrath/München, 5. junij 2019 – TIMOCOM želi prevozniškim in logističnim podjetjem omogočiti pot v digitalno dobo. Na sejmu Transport logistic 2019 v Münchnu ponudnik IT-storitev predstavlja celovit sistem, sestavljen iz novih aplikacij, vmesnikov in partnerjev, ki digitalno podpirajo logistična podjetja na vseh področjih v prevozništvu. »Našim naročnikom želimo ponuditi inovacije, ki jim pomagajo vsakodnevno napredovati in so hkrati tako preprosto dostopne, kot je elektrika iz vtičnic,« pravi predstavnik podjetja TIMOCOM, Gunnar Gburek.

»Naš cilj je, da bi naša mreža naročnikov in partnerjev postala primarni digitalni ponudnik za evropsko logistično panogo.«

V skladu z vizijo podjetja, ustvariti logistiko brez izzivov, TIMOCOM širi svoj novi prevozniški trg. Tako dopolnjuje borzo tovora in tovornega prostora, ki je vodilna v Evropi in je prav tako del sistema, z inovativnimi digitalnimi aplikacijami, ki omogočajo na primer upravljanje z naročili. »Naš cilj je, da bi naša mreža naročnikov in partnerjev postala primarni digitalni ponudnik za evropsko logistično panogo,« pravi Gburek.

IT-podjetje namerava v izgradnjo svojega sistema do leta 2030 investirati okoli 100 milijonov evrov ter število svojih naročnikov v tem obdobju več kot podvojiti, in sicer na 100.000. V okviru nadaljnje internacionalizacije naj bi število sodelavcev v prihodnjih enajstih letih povečali za 300, na skupno 800 zaposlenih.

Pametni vmesniki omogočajo izmenjavo podatkov s trgom podjetja TIMOCOM

Novi vmesniki poenostavljajo dostop podjetij do trga podjetja TIMOCOM. Pametni vmesniki oziroma t. i. Smart API strankam ponujajo možnost, da se s trgom povežejo prek svoje že obstoječe programske opreme za logistiko. Posamezni dostop do aplikacij poteka prek enega samega vmesnika. Tako se lahko na primer podjetja s pomočjo pametnega vmesnika Naročila prevozov povežejo z več kot 43.000 potencialnimi poslovnimi partnerji v sistemu ter s pomočjo lastne programske opreme za logistiko pošiljajo in prejemajo naročila prevozov.

Delitev podatkov s partnerji v poslovni mreži

Del te zamisli je vključevanje zanesljivih partnerjev. S Cargoclix in Krone Telematics je TIMOCOM vključil dve dodatni ugledni podjetji, ki preko trga omogočata delitev GPS-podatkov, vezanih na poti. Tako imajo naročniki, ki uporabljajo TIMOCOM, možnost načrtovanja, upravljanja in optimiziranja prevozov na podlagi podatkov v realnem času. Že danes je v trg podjetja TIMOCOM vključenih 246 ponudnikov telematskih storitev. Novi partnerji so tudi ponudniki programske opreme za logistiko Doll + Leiber, Lavid Software, Transdata, C-Informationssysteme in Logistiqo. »Logistika živi od povezovanja. Slednje lahko s pomočjo partnerjev – ponudnikov vmesnikov, ki so vključeni v naš trg, skoraj neprestano digitalno zagotavljamo,« pravi Philipp Schmidt, vodja portfelja pri Timocomu. V ozadju je želja, da bi v prihodnje trg odprli tudi za aplikacije tretjih oseb.

Nova začetna stran trga z usmerjanjem uporabnikov v skladu z njihovimi potrebami

Opazen znak nove dobe podjetja TIMOCOM je popolnoma preoblikovana in prestrukturirana začetna stran kot vstopna točka do različnih pametnih aplikacij trga. Ta z le malo kliki vodi več kot 130.000 uporabnikov po raznolikih vsebinah trga ter jim omogoča preprost dostop do želenih aplikacij. »Nova začetna stran je veliko bolj pregledna in intuitivna, saj ciljno nagovarja različne skupine uporabnikov in potreb,« pojasnjuje Pélagie Mepin, direktorica trženja pri podjetju TIMOCOM. Tako lahko podjetja digitalne aplikacije, kot so na primer aplikacija za upravljanje z razpisi, aplikacija za optimizacijo poti, aplikacija za sledenje ter druge, kar neposredno izberejo.

»Našim naročnikom želimo ponuditi možnost, da svojo logistiko razširijo, izboljšajo in povečajo svoj manevrski prostor,« pravi Mepinova. Gre za obljubo, ki se zrcali tudi v novem sloganu podjetja TIMOCOM: »Augmented Logistics«.

Prenesi izjavo za javnost
Na začetek