07.07.2017

Digitalno upravljanje z naročili na TimoComovi platformi

TimoCom vključuje svojo novost, TC Transport Order®

(4)

Erkrath, 7. 7. 2017 – Ponudnik IT storitev, podjetje TimoCom, je največjo prevozniško platformo v Evropi razširilo z novo aplikacijo! S TC Transport Order® več kot 120.000 TimoComovih uporabnikov svoja naročila prevozov prvič upravlja centralno na platformi in s pomočjo digitalizacije izboljšuje svoje vsakodnevno poslovanje.

TC Transport Order®uporabnikom omogoča neprestano digitalno poslovanje neposredno znotraj prevozniške platforme.

Tako so prevozniški posli sklenjeni prav na mestu, kjer sta se našla tovor in tovorno vozilo. »Nova aplikacija zajema upravljanje z naročili in povpraševanje po prevozu. To združuje uporabne funkcije za oba poslovna partnerja, tako da TC Transport Order® izpolnjuje posebne zahteve naročnikov in izvajalcev naročil,« razlaga Daniel Crosina, Product Manager pri podjetju TimoCom.

Digitalno povpraševanje po prevozu

Naročniki lahko v TC Transport Order® povpraševanje po prevozu hkrati pošljejo več različnim poslovnim partnerjem. Istočasno s ponudbami tako pridobijo pomembne informacije, ki jih lahko primerjajo in se odločijo, kdo bo prejel naročilo za prevoz. Uporabniki, ki imajo na voljo tovor, lahko uporabijo pripravljene obrazce za ponavljajoča se naročila prevozov. Morebitni ponudniki storitev oddajo svoje ponudbe za prevoz in si s tem zagotovijo možnost dodatnih poslov. Vsi dogodki so v vsakem trenutku dostopni, saj so prikazani pri obeh poslovnih partnerjih.

Centralno upravljanje z naročili

Upravljanje z naročili naročnikom omogoča, da hitro in enostavno digitalno dodelijo naročilo prevoza svojim poslovnim partnerjem. Naročila lahko opremijo s svojim lastnim logotipom, nogo, poosebijo dokumente in ustvarijo obrazce za ponavljajoča se naročila prevozov.

Prejemnik naročila ima nato možnost, da naročilo sprejme, ga naknadno prekliče ali zavrne. S privolitvijo izvajalca naročila je naročilu prevoza kot obojestransko zagotovilo pripeta obvezujoča pogodba. Oba poslovna partnerja s centralnim prikazom ohranita pregled nad vsemi naročili in imata njihov status ves čas pred očmi.

Za več kot 38.500 TimoComovih strank obstaja še en razlog za veselje, saj lahko novo aplikacijo popolnoma brezplačno preizkušajo do konca meseca avgusta in se prepričajo o njenih številnih prednostih ter novih možnostih.

Prenesi izjavo za javnost
Na začetek