20.01.2017

Izumiteljici iz Danske je uspelo v prevozništvu

Zgodbe o ženskah v logistiki – 1. del z Vivi AakjærJensen

(2)

K seriji:
TimoCom je podjetje, ki se ozira v prihodnost in si je zadalo nalogo, da bo pozitivno oblikovalo prevozniško branžo. K temu spada tudi to, da premagamo stare vzorce mišljenja in naredimo prostor za nove zamisli. V branži kot je prevozništvo, v katerem prevladujejo moški, naj bi serija »zgodbe o ženskah« podprla to mišljenje.

TimoCom:
Pozdravljeni gospa Jensen, midva se že poznava. Prosim vas, da predstavite sebe in svoje podjetje še našim bralcem.

Jensen:
Z veseljem. Sem Vivi AakjærJensen in od 1. januarja 2016 sem direktorica podjetja Cargo 2000 A/S. Michael Halgrener je podjetje ustanovil leta 2000, od takrat dalje pa podjetje neprestano raste in danes zaposluje kompetentno ekipo 12 ljudi. Naš glavni posel so prevozi s tovornimi vozili v Skandinaviji in Nemčiji, izvajamo pa tudi naročila po vsem svetu. Naše prednosti so predvsem zbirne in delne pošiljke ter nadstandardne velikosti tovora.

TimoCom:
Ste ena izmed redkih danskih izumiteljic in soustanoviteljica danskega združenja izumiteljev. Kako ste pristali v prevozniški branži?

Jensen:
Cargo 2000 A/S je podjetje z zelo izkušenimi in kompetentnimi zaposlenimi, ki prevozniško branžo poznajo kot svoj žep. Pri tem lahko svež pogled od zunaj prinese nove impulze. To je bil razlog, da so me takrat zaposlili. Najprej kot svetovalko, potem pa sem napredovala v upravni odbor. Ker imam izkušnje z vodenjem podjetij na različnih področjih, med drugim v kovaški in rokodelski panogi, smo se kmalu strinjali, da prevzamem vodenje podjetja. Skrbim predvsem za modernizacijo podjetja in izboljšanje procesov.

TimoCom:
Kaj je pri tem za vas posebej izzivalnega ali morda zanimivega?

Jensen:
Soočiti se z branžo, v kateri ne delam dolgo časa, je bil na začetku seveda izziv. Hkrati pa je to zanimiva branža, ki ponuja veliko prostora za inovacije. V podjetju Cargo 2000 A/S se že poigravamo z različnimi zamislimi, katerih razvoj bi zagotovo lahko spremenil veliko stvari – torej nam tudi v prihodnje ne bo dolgčas.  

TimoCom:
V čem trenutno vidite največji izziv za podjetje Cargo 2000 A/S?

Jensen:
Konkurenčnost z velikimi prevozniškimi podjetji je vsekakor eden izmed največjih izzivov, tudi za prihodnost. Seveda to ni nič novega za srednje veliko podjetje kot smo mi. Če primerjamo cene z velikimi, mi vedno potegnemo kratko. Bolj pomembno je, da srednje veliko podjetje opremimo s posebnimi storitvami, katerih vrednost znajo ceniti stranke. Le na tak način lahko svoje stranke dolgoročno obdržimo in si zagotovimo lastno ekonomičnost.

TimoCom:
Kaj razumete pod pojmom posebne storitve?

Jensen:
Eden izmed naših najbolj izkušenih sodelavcev, Niels Tibergaard, je v članku na naši spletni strani to zelo dobro povzel. Najprej so to dobri odnosi v branži, ki smo jih gradili več let. Omogočajo nam, da naročila oblikujemo čim bolj učinkovito, kar je dobro predvsem za naše stranke. Druga prednost je, da zaposlujemo danske voznike in tako olajšamo komunikacijo med voznikom in stranko. Najpomembnejša storitev, ki jo opravljajo naši sodelavci, je njihov skrben odnos do strank. Pri nas naročil ne obdelamo, temveč jih oskrbimo. Če želite vedeti, v čem je razlika, je najbolje, da vprašate naše stranke.

TimoCom:
Ko govorimo o trenutnih izzivih, večinoma slišimo besedo digitalizacija. Kako je s tem pri vas?

Jensen:
Seveda sledimo digitalnemu razvoju znotraj branže, ampak ne vlagamo brezglavo v stvari, ki ne predstavljajo morebitne dodane vrednosti za naše stranke. Na primer, še vedno ne uporabljamo nobenih sledilnih naprav.
Razlog za to je v prej omenjeni oskrbi naročil. Pri nas ima stranka stalno kontaktno osebo, ne glede na to, ali gre za račun, reklamacijo ali trenutno lokacijo prevoza. Ta sodelavec vedno ve, kje se nahaja blago stranke in kateri voznik je odgovoren zanj.
Na strankino povpraševanje lahko vedno poda natančne informacije in razvije se pogovor, ki ga s samo sledilno številko ne dosežemo. Na kratko povedano, digitalizacija se mora izvajati za stranke, ne zaradi nje same.

TimoCom:
Za številne je drug izziv, kako ravnati s posledicami globalizacije. Kabotaža in delovna sila iz tujine so vroče teme. Kaj vi mislite o tem?

Jensen:
Namesto da na globalizacijo gledamo kot na težavo, bi jo morali vzeti kot priložnost. Izvor in narodnost naših voznikov nas ne zanimata.
Za nas je pomembno, da imamo izkušene voznike, ki govorijo jezik naših strank in katerim lahko zaupamo. Nenazadnje so del celotne storitve, ki jo ponujamo našim strankam. Če imajo opravka z voznikom, s katerim lahko brez težav komunicirajo, to vodi k boljšemu celokupnemu doživetju našega sodelovanja.

TimoCom:
Gospa Jensen, najlepša hvala za pogovor. Veselimo se, da bomo v prihodnje še več slišali o podjetju Cargo 2000 A/S. 

Prenesi izjavo za javnost
Na začetek