Oddajte in prejemajte ocene za naročila

Ocenite svoje izvajalce naročil ali naročnike po zaključenih prevozih na TIMOCOM Road Freight Marketplace. Z vsako oceno aktivno prispevate k večjemu zaupanju in preglednosti v sistemu – naročilo za naročilom.

Za vse, ki dodeljujete tovore

Vaše prednosti:

  • Več varnosti: Pozitivne ocene za komunikacijo, ravnanje z blagom ter pravočasno natovarjanje in raztovarjanje vam zagotavljajo gotovost, da je vaš tovor v dobrih rokah.
  • Prva izbira: S pozitivnim rezultatom podjetja boste kot naročnik prednostno obravnavani s strani prevoznih podjetij.
  • Prihranek časa: Na podlagi ocen drugih uporabnikov sistema se boste lažje in hitreje odločili, kateri poslovni partner je pravi za vas.

Za vse, ki izvajate prevoze

Vaše prednosti:

  • Več varnosti: Ocene glede pravočasnosti plačila, poštenosti in komunikacije vam pomagajo pri izbiri vaših poslovnih partnerjev.
  • Povečajte vrednost blagovne znamke: Pozitivne ocene prispevajo k ugledu vašega podjetja – in s tem povečujejo vašo konkurenčno prednost.
  • Učinkovitost: Zahvaljujoč preglednim ocenam znotraj trga TIMOCOM boste na enem mestu našli reprezentativna mnenja o potencialnih poslovnih partnerjih.


 

Tako to deluje

Oddajte ocene za izvedene prevoze

Ko je dosežen datum razklada, prejmejo sodelujoči poslovni partnerji obvestilo, da se lahko med seboj ocenijo po načelu 5 zvezdic. Da lahko oddate oceno, je treba dokazati, da naročilo dejansko obstaja. Ta dokaz je mogoče zagotoviti na dva načina:

  • Posel na borzi tovora TIMOCOM
  • Naročilo prevoza prek trga TIMOCOM
Ocenjevanje na podlagi posla ali naročila prevoza
Različne kategorije ocenjevanja

Ocenjevanje različnih kategorij

Naročniki ocenjujejo:

  • Komunikacijo s pogodbenim partnerjem
  • Pravočasnost naklada in razklada
  • Ravnanje z blagom in dokumenti

Izvajalci naročil ocenjujejo:

  • Komunikacijo s pogodbenim partnerjem
  • Poštenost dogovorov
  • Pravočasnost plačila

👉 Hitra ocena: Z enim samim klikom lahko ocenite vse kategorije hkrati.

Ocena podjetja in posamezne ocene v profilu podjetja

V profilu podjetja je prikazan rezultat podjetja, ki se izračuna na podlagi ocen izvajalcev naročil in naročnikov. Poleg tega si lahko tukaj ogledate povprečno oceno posameznih kategorij.

Pregled ocen v profilu
Imate vprašanja? Z veseljem vam bomo pomagali:

Pogosta vprašanja (FAQ)

Da bi lahko oddali ali prejeli ocene za opravljene prevoze, je potrebno zaključiti transakcijo prek TIMOCOM Road Freight Marketplace. Tukaj so koraki:

  1. Potrditev naročila: Tako izvajalec naročil kot naročnik morata potrditi bodisi posel bodisi transportno naročilo.

  2. Ocenjevanje: Ko je prevoz opravljen, se lahko obe strani medsebojno ocenita.

S tem je zagotovljeno, da sta oba pogodbenika dejansko skupaj izvedla naročilo.

Svojega poslovnega partnerja lahko ocenite od dneva po datumu raztovora dalje. Za to imate na voljo najmanj 44 dni plus dogovorjeni rok plačila. Če ni določenega roka plačila, imate skupaj 104 dni časa za izvedbo ocene.

Ko ocenjujete izvajalca naročil, lahko ocenite naslednje kategorije:

  • Komunikacija z dispozicijo
  • Pravočasnost naklada in razklada
  • Ravnanje z blagom
  • Ravnanje z dokumenti

Ko ocenjujete naročnika, lahko ocenite naslednje kategorije:

  • Komunikacija
  • Poštenost pogodbenih dogovorov
  • Plačilo

Vsaka kategorija je enakovredno vključena v skupno oceno. Nepreverjene podkategorije niso vključene v izračun. Z enim samim klikom lahko ocenite vse kategorije.

Ne, komentar k oceni ni mogoč. Razdelitev na podkategorije omogoča podrobnejšo oceno, zato je mogoče opustiti komentarje.

Ocena podjetja se izračuna kot povprečje ocene kot izvajalec naročil in ocene kot naročnik. Po prejemu prve ocene je ta vidna na vašem profilu podjetja.

Da, samodejno boste opomnjeni na odprte ocene. Takoj, ko bo ocena mogoča, boste prejeli obvestilo preko zvonca v Road Freight Marketplace. Poleg tega bodo kontaktne osebe, shranjene v zvezi s tem prevozom, prejele obvestilo po e-pošti.

Če pri prevozi ni določene kontaktne osebe, prejmejo vsi uporabniki vašega podjetja obvestilo prek zvonca in e-pošte (če so v nastavitvah to potrdili). Enkratno se po navedenih kanalih pošlje tudi dodatni opomnik.

Podjetja, pri katerih še niste oddali ocene, lahko najdete na dva načina:

  1. Pregled Naročil prevozov
  2. Pregled Poslov

Preprosto filtrirajte po prevozih, ki še niso bili ocenjeni.

Če z vašo oceno niste zadovoljni, lahko enkratno zahtevate popravek pri pogodbenem partnerju. To lahko storite neposredno prek podrobnega pregleda transportnega naročila ali sklenitve posla v Road Freight Marketplace (oddelek "Ocena").

Priporočamo, da dodatno osebno kontaktirate pogodbeno stranko, da pojasnite razloge za vaše povpraševanje.

Ocenjevanje se po objavi takoj vključi v oceno podjetja, tudi če je kasneje vložena zahteva za popravek, ki je še odprta. Ko je popravek izveden, se ocena podjetja ponovno izračuna.

Odgovor na zahtevo za popravek mora biti podan v roku 7 dni.

TIMOCOM kot nevtralni ponudnik ne more popravljati ali brisati ocen. Prosimo, vzpostavite neposreden stik s svojim pogodbenim partnerjem in uporabite možnost popravka, ki vam je na voljo za vsako oceno.

Ob začasni prekinitvi pogodbe (brez odpovedi) ostanejo vse ocene ohranjene.

Pop-up image
Želite postati strokovnjak za sledenje v živo?

Vse novice o sledenju, podatke GPS v realnem času in samodejna sporočila o stanju prejmite neposredno v svoj e-poštni predal.

Na začetek