11.06.2025

Freight Price Insights: Bolj pregledni stroški prevoza in jasne konkurenčne prednosti

Freight Price Insights: Bolj pregledni stroški prevoza in jasne konkurenčne prednosti

TIMOCOM_Presse_Translogica_Web

Uspešno partnerstvo: Gunnar Gburek, tiskovni predstavnik podjetja in vodja poslovnih zadev pri TIMOCOM, Hansjörg Haller, izvršni direktor podjetja Translogica, Marc Pfaffenberger, generalni direktor podjetja Translogica, in Oliver Jäger, direktor za upravljanje ključnih strank in partnerjev pri TIMOCOM (od leve proti desni).

Na letošnjem sejmu transporta in logistike je bil predstavljen novi vmesnik Freight Price Insights podjetij TIMOCOM in Translogica – inovativna rešitev, ki zagotavlja še večjo preglednost in učinkovitost pri oblikovanju cen prevozov. 

Intenzivno sodelovanje med TIMOCOM-om in Translogico, dvema uveljavljenima logističnima podjetjema, je privedlo do razvoja rešitve, ki uporabnikom zagotavlja ažuren vpogled v cene primerljivih ponudb prevozov. Z uvedbo vmesnika TIMOCOM Freight Price Insights uporabniki dobijo dostop do trenutnih cen prevozov za določene relacije, ki temeljijo na ponudbenih cenah prevozov na borzi tovora TIMOCOM.

Smernice za oblikovanje cen 

Prednosti vmesnika so očitne: Pošiljatelji, špediterji in ponudniki logističnih storitev se lahko zaradi natančnih tržnih informacij informirano odločajo o cenah. Dostop do celovitih podatkov zmanjšuje negotovost glede ustreznih stroškov prevoza in zagotavlja jasne smernice za oddajo ponudb za prevoz in pogodbeno sklenitev. To prihrani čas in ne vodi le do optimizacije poslovnih procesov, temveč tudi poveča operativno učinkovitost. 

Zanimiv vpogled v funkcionalnost

Predstavitev rešitve Translogica v živo na stojnici TIMOCOM je zainteresiranim ponudila zanimiv vpogled v funkcionalnosti rešitve in pokazala, kako enostavna je lahko integracija med sistemi. 

‌„Naše poslanstvo je podpirati logistično industrijo s sodobnimi rešitvami. Z vmesnikom TIMOCOM Freight Price Insights delamo še en velik korak k podatkovno vodeni prihodnosti v transportni panogi.", pojasnjuje Gunnar Gburek iz podjetja TIMOCOM. ‌„S partnerstvom s podjetjem TIMOCOM ustvarjamo sinergijo, ki trg prevozov naredi bolj pregleden in uporabnikom prinaša resnično dodano vrednost. TIMOCOM Freight Price Insights je naslednji logičen korak v digitalizaciji logistike.", dodaja Hansjörg Haller, izvršni direktor podjetja Translogica. Skupaj z Marcom Pfaffenbergerjem, generalnim direktorjem podjetja Translogica, in Oliverjem Jägerjem, direktorjem upravljanja ključnih strank pri podjetju TIMOCOM, so po številnih pozitivnih odzivih obiskovalcev uspešno zaključili sejem transporta in logistike 2025. 

Digitalno sodelovanje kot model za prihodnost 

TIMOCOM Freight Price Insights impresivno prikazuje, kako lahko digitalne tehnologije spodbujajo sodelovanje v logistiki. Podjetja vseh velikosti so vabljena, da odkrijejo možnosti novega vmesnika in izkoristijo prednosti podatkov o cenah prevoza v realnem času.

Prenesi izjavo za javnost
Na začetek