skip navigation

Pomanjkanje voznikov in višji delež praznih voženj na nemških cestah

TIMOCOM: »Prevozniška panoga se mora še bolje povezati.«

deli na ...
24.06.2019

Erkrath, 24. junij 2019Z boljšim digitalnim povezovanjem v prevozništvu je mogoče znatno zmanjšati aktualne težave v panogi, kot je pomanjkanje voznikov in visok delež praznih voženj na nemških cestah. To oceno je podal ponudnik IT-storitev, podjetje TIMOCOM.

»Dobavna veriga mora postati dobavni tok, da bi lahko obstoječe kapacitete optimalno izkoristili,« svetuje Gunnar Gburek.
deli na ...

Mednarodni sejem Transport logistic, ki se je pred nekaj dnevi zaključil z rekordnim številom obiskovalcev, je pokazal, da ostajajo težave, s katerimi se v panogi srečujemo že vrsto let, še vedno v večini neodpravljene. Tako je nemško združenje za špedicijo in logistiko (DSLV) v okviru sejma opozorilo na pomanjkljivo preskrbo, ki bi se lahko zaradi rastočega pomanjkanja poklicnih voznikov še dodatno poslabšala. Pri tem so nemška tovorna vozila po podatkih Zveznega urada za motorna vozila zabeležila kar 154,2 milijona praznih voženj. »Prevozniška panoga se mora bolje povezovati, da bi lahko obstoječe kapacitete optimalno izkoristili,« o aktualni situaciji meni Gunnar Gburek, predstavnik podjetja TIMOCOM.


»Dobavni tok namesto dobavne verige«

Vendar zgolj umetna inteligenca težav ne bi mogla rešiti sama. Gre za medpodjetniško sodelovanje med partnerji in procesi v logističnih prevozniških mrežah. Za to je potrebna digitalna oskrba tudi manjših in srednje velikih podjetij. Izmenjava podatkov in informacij v prevozni verigi bi morala biti pametna, varna in enostavna.

V praksi še vedno pogosti telefaksi ali PDF-datoteke, poslane po e-pošti, pa predstavljajo ovire za trajno povezovanje v mreže. Gburek: »Vsaka komunikacijska motnja zavira digitalizacijo in s tem možnost, da bi čim bolje izkoristili razpoložljive vire.« Dobavna veriga mora postati dobavni tok, ki omogoča ciljno usmerjeno in učinkovito sodelovanje v digitalizirani infrastrukturi z vsemi podatki in akterji v dobavni verigi. Tako bi bilo mogoče obseg prevozov veliko bolje oceniti in tudi napovedati.

Da bi prevozniškim in logističnim podjetjem omogočil pot v digitalno dobo, je TIMOCOM na sejmu Transport logistic 2019 predstavil obsežen sistem z aplikacijami za logistiko oz. Timocomovimi pametnimi aplikacijami (TIMOCOM Smart Apps). Uporabnikom omogoča, da prek zgolj enega vmesnika digitalno upravljajo naročila prevoza v mreži, ki vključuje več kot 43.000 potencialnih poslovnih partnerjev. 

Na začetek