06.11.2020

Kako se je italijansko špedicijsko podjetje Dal Ferro uspešno odzvalo na koronsko krizo

Podjetje Dal Ferro uspešno kljub koronavirusu

Pandemija koronavirusa je močno vplivala na italijansko gospodarstvo in s tem tudi na prevozniško in logistično panogo. Kljub vsem težavam je lahko italijansko prevozniško podjetje Dal Ferro zahvaljujoč svoji kreativnosti in pomoči podjetja TIMOCOM uspešno poslovalo naprej. In rešilo številne od dnevnih izzivov.

 

Ko so bila zaradi pandemije številna podjetja zaprta, tovorna vozila podjetja Dal Ferro niso več mogla dostavljati blaga svojim strankam. Vodstvo je rešitev našlo v aplikaciji Skladišča.

Podjetje TIMOCOM je bilo med krizo v veliko pomoč

Družinsko podjetje Dal Ferro je leta 1989 ustanovil Nereo Dal Ferro, oče današnjega vodje dispozicije, Jodyja Dal Ferra. Od takrat je kot direktor uspešno vodil podjetje. Danes prevzema špediter s sedežem v severni Italiji, blizu Benetk, s svojimi 20 tovornjaki prevoze tovora po vsej Evropi. Koronska kriza je otežila številne vsakodnevne procese, na kar se je bilo treba hitro prilagoditi.

Ko so bila zaradi pandemije številna podjetja zaprta, tovorna vozila podjetja Dal Ferro niso več mogla dostavljati blaga svojim strankam. Vodstvo je rešitev našlo v aplikaciji Skladišča v sistemu pametne logistike podjetja TIMOCOM. Z njo so lahko v bližini svojih strank poiskali skladiščne površine, kjer so blago začasno skladiščili. »Zahvaljujoč aplikaciji Skladišča podjetja TIMOCOM smo lahko to težavo zlahka in uspešno rešili tako, da smo poiskali nove partnerje z razpoložljivimi skladiščnimi površinami,« opisuje Jody Dal Ferro.

Transportni barometer je pomemben pokazatelj razmer na trgu

Aplikacija Skladišča ni bila edina pomoč. Špediter je dodatno pomoč poiskal tudi v Transportnem barometru, še enem orodju podjetja TIMOCOM. Podjetje Dal Ferro je uporabilo podatke barometra, da je lahko bolje ocenilo trenutno stanje ponudb tovora in tovornega prostora na prevozniškem trgu ter sledilo tržnim trendom na posameznih relacijah.

Kreativni in učinkoviti: Novi postopki za zaščito zaposlenih

Za uspešno obvladovanje izzivov, ki jih je povzročila koronska kriza, je moralo biti podjetje Dal Ferro iznajdljivo in prestrukturirati nekatere delovne procese. Vozniki, ki so prispeli iz Nemčije, so svoj tovor predali drugim voznikom za mejo z Italijo, v Trentu ali Bolzanu. Tako so se lahko zatem odpeljali nazaj v Nemčijo z novim blagom, ne da bi morali blago najprej dostaviti v skladišče podjetja, blago iz Nemčije pa so do končne destinacije v Italiji prepeljali drugi vozniki. Rezultat: Voznikom se ni bilo treba vračati na sedež podjetja, da bi natovorili novo blago. Stik med ljudmi je bil s tem zelo omejen, saj je bilo v prostorih podjetja Dal Ferro hkrati vedno zgolj nekaj zaposlenih.

Zahvaljujoč digitalizaciji se je lahko vsakodnevno poslovanje varno nadaljevalo

Tudi vsi ostali zaposleni v podjetju Dal Ferro so se morali reorganizirati, to pa jim je uspelo s pomočjo digitalizacije. Zaposleni, ki sicer svoje delo opravljajo na sedežu podjetja, so na primer delali od doma. Podjetje TIMOCOM je za več mesecev omogočilo brezplačen prehod na uporabo sistema pametne logistike kar iz domače pisarne, tako da je bila možna uporaba tudi od doma in prek mobilnih naprav. Mimogrede, ta možnost je bila na voljo že pred koronavirusom.

Podjetje TIMOCOM je v ta namen umaknilo IP-omejitve uporabniških licenc. Po prehodu na delo od doma je imelo podjetje Dal Ferro popoln dostop do digitalnih aplikacij in storitev, zato je lahko nemoteno nadaljevalo svoje vsakodnevno poslovanje. S tem je lahko ohranilo stik s svojimi strankami ter vidnost tovornih vozil in tovora. Tako je bilo mogoče obdržati pomembne oskrbovalne verige in preprečiti prazne vožnje. Blago, ki je potrebno za vsakodnevno življenje, je varno in zanesljivo našlo pot do strank.

Fleksibilnost in digitalizacija kot pot iz krize

Primer italijanskega prevozniškega podjetja Dal Ferro kaže, kako je mogoče s podjetniško kreativnostjo in uporabo digitalnih rešitev uspešno nadaljevati poslovanje celo v kriznih časih. Freighttech podjetje TIMOCOM je s svojimi digitalnimi aplikacijami, Transportnim barometrom in brezplačnim prehodom na uporabo sistema iz domače pisarne podjetju pomagalo najti nove prevozniške partnerje, skladišča in relacije. Hkrati pa je podjetje s svojo fleksibilno organizacijo lahko zaščitilo lastne zaposlene pred okužbo s koronavirusom. Vse to je predstavljalo najboljše predpogoje za to, da se je lahko prebilo skozi pandemijo in da je v dobrem položaju za spopadanje s prihodnjimi izzivi.

Prenesi izjavo za javnost
Na začetek