skip navigation

Hitrejše digitalno upravljanje z naročili

Kako je podjetje Dittrich Eiltransporte izkoristilo prednosti Timocomovega sistema

Success Story Dittrich Eiltransporte & TIMOCOM

Erkrath/Obermichelbach, 18.04.2019 – Že samo ime podjetja pojasnjuje njihov program (nemški izraz »Eiltransport« pomeni ekspresni prevoz). Pomeni, da je na delu ekipa, ki je izredno hitra, prilagodljiva in individualno naravnana. »Podjetje Dittrich Eiltransporte ni največje te vrste – toda zagotovo je eno izmed najbolj osebno naravnanih,« o sebi pravijo člani iz kraja Obermichelbach. Kjer so združeni hitrost, storitve in pragmatične rešitve za stranke, je blizu tudi sistem pametne logistike podjetja TIMOCOM.

»Prihranimo med 60 in 70 odstotkov časa pri dodeljevanju naročil«

Z več kot 1.000 naročili prevozov je družba Dittrich v preteklih desetih letih, odkar je stranka podjetja TIMOCOM, digitalno upravljalo s pomočjo sistema – brez faksiranja, telefoniranja in popolnoma brez papirologije. Podjetje vsakodnevno uporablja TIMOCOM kot sistem za dodeljevanje tovora prevoznikom. Sicer poleg tega uporabljajo še programsko opremo Lavid, s pomočjo katere evidentirajo naročila prevozov svojih strank in po dodelitvi vnesejo le še prevoznika.

Pred uporabo digitalnega upravljanja z naročili podjetja TIMOCOM so naročila prevozov preko Lavida pošiljali zunanjim prevoznikom. Z borzo tovora in upravljanjem z naročili, ki sta vgrajena v sistem, je pošiljanje naročil prevozov zagotovo hitrejše. »Prihranimo med 60 do 70 odstotkov časa pri dodeljevanju naročil,« pravi Oliver Stiller, disponent in poslovodja v podjetju Dittrich. »Naročilo prevoza opravimo tako, da izpolnimo le en obrazec. Tako je vse takoj na spletu. Spet imamo več časa, da poskrbimo za individualne potrebe naših strank,« poroča Stiller.

Dittrich Eiltransporte GmbH

Thomas Dittrich je svoje podjetje ustanovil leta 1994 s štirimi vozili. Danes se ponaša z mednarodnimi strankami, partnerji iz celega sveta in več kot 230 vozili. 25 redno zaposlenih in 65 podizvajalcev skrbi za to, da so časovno občutljive pošiljke varno in čim hitreje dostavljene.

V okviru Timocomove nagradne igre »TIMOCOM Challenge« je podjetje doseglo drugo mesto med najaktivnejšimi strankami in si s tem zaslužilo nagrado, osebni coaching v Obermichelbachu. Tam so med drugim spoznali, kako lahko z enim naročilom prevoza upravlja več oseb in kako lahko povpraševanja po prevozu uporabijo namesto e-poštnega seznama prejemnikov. To možnost so v podjetju Dittrich sicer poznali, toda do sedaj je še niso uporabili. Zdaj jo bodo preizkusili z nekaterimi prevozniki ter tako v praksi ocenili dodano vrednost. Za novega sodelavca, ki je okrepil ekipo disponentov, so toplo priporočili Update Pool. Tudi ostali disponenti že uporabljajo ta učna navodila za lastno izobraževanje.

Trio disponentov je imel za IT-strokovnjake iz Erkratha pripravljeno še eno nalogo: Želijo si namreč, da bi TIMOCOM prejemniku naročila prevoza poslal e-poštno sporočilo. »Nekateri izvajalci prevozov še ne poznajo Timocomovega upravljanja z naročili in zato ne vedo, kje točno lahko najdejo naročilo prevoza,« pravi eden izmed udeležencev. E-poštno sporočilo bi lahko vsebovalo povezavo, ki bi izvajalca naročila vodila neposredno do naročila prevoza v sistemu pametne logistike podjetja TIMOCOM.

Zgodovina podjetja: Trajnostno uspešno

Pred skoraj 25 leti je Thomas Dittrich ustanovil podjetje v Fürthu – s štirimi vozili. Danes se ponaša z mednarodnimi strankami, partnerji iz celega sveta in več kot 230 vozili. 25 stalno zaposlenih in 65 podizvajalcev skrbi za to, da je ekspresni tovor zanesljivo in čimprej na dostavnem kraju, ne glede na to ali blago potrebuje kurirja na krovu kot varnostnika, ali če mora ekspresni tovor opraviti le kratko pot.

Več informacij o podjetju Dittrich najdete na spletni strani eiltransporte-dittrich.de.

Na začetek