IAA gospodarska vozila: TIMOCOM se predstavlja z novim strateškim pozicioniranjem in novo identiteto

Nove IT-rešitve za večjo preglednost in mreženje prevozniške verige

deli na ...
22.08.2018

Erkrath/Hannover, 22. 8. 2018 – Vodilno podjetje v Evropi, ki je strokovnjak na področju informacijskih tehnologij in pretoka podatkov za logistiko, podjetje TIMOCOM, se bo na sejmu IAA gospodarska vozila 2018 v Hannovru (od 20. do 27. 9.) predstavilo s temeljito spremenjeno tržno podobo in z novimi IT-rešitvami, ki uporabnikom omogočajo večjo preglednost in lažje mreženje vzdolž prevozniške verige.

Postali smo pionir in spremljevalec podjetij, ki želijo s TIMOCOMom inteligentno, enostavno in varno izkoristiti priložnosti digitalizacije, pravi gunnar Gburek.
deli na ...

Digitalna preobrazba kot nova rutina

»Virtualne rešitve so že zdavnaj postale gonilna sila v svetu prevozništva,« pred najpomembnejšim sejmom mobilnosti, prevozništva in logistike pravi predstavnik podjetja TIMOCOM, Gunnar Gburek. Od sklenitve posla do izdaje tovornega lista so danes digitalizirani številni koraki logistične verige. »Ukvarjamo se z naslednjo stopnjo razvoja in postavljamo mejnike za logistiko prihodnosti, ko digitalna preobrazba ne bo več le projekt, temveč nova rutina,« pravi Gburek.

Dobri dve desetletji po zagonu IT-podjetja iz Erkratha, ki je postalo znano po svoji borzi tovora, se je TIMOCOM razvil v sistemskega ponudnika za digitalno upravljanje in izvedbo prevozov v cestnem tovornem prometu. »Postali smo utiralec poti in spremljevalec na poti podjetjem, ki s TIMOCOMom želijo inteligentno, enostavno in zanesljivo izkoristiti digitalizacijo,« pojasnjuje Gburek.

 

Povezava pretoka podatkov in blaga na nov način

Z do 750.000 mednarodnimi ponudbami tovora in tovornih vozil dnevno in več kot 100.000 tovornimi vozili, ki jim je moč slediti, TIMOCOM ne ponuja le dostopa do največje prevozniške borze v Evropi, temveč tudi vse prednosti mreženja znotraj edinstvene logistične družbe.

TIMOCOMove premiere na sejmu IAA (dvorana 13/stojnica C29) ne bodo doživele le inovativne aplikacije za logistiko in razvojne rešitve, s katerimi lahko realni in virtualni svet preko pretoka podatkov in blaga povežemo na nov način. Tudi logotip in celotna podoba podjetja v novi obliki bosta v Hannovru prvič predstavljena javnosti.

Na začetek

Strinjam se, da spletna stran uporablja piškotke za analizo, prilagoditev vsebine in oglasov. Izvedite več