Iz prve roke: 5 dejstev o podjetju Girteka Logistics

TIMOCOM LiveTalk z največjim FTL-podjetjem v Evropi, Girteka Logistics

deli na ...
30.10.2018

Erkrath, 30.10.2018 – Pred pogovorom v živo na TIMOCOM LiveTalku z vodilnim podjetjem za kompletni tovor na področju globoko zamrznjenih izdelkov je bilo vroče: Girteka Logistics iz Litve. Video teaser za intervju si je ogledalo že več kot 13.000 uporabnikov Facebooka. V komentarjih na Facebooku so se pojavljale domneve o slabem plačilu in dolgotrajnem delu brez ustreznih počitkov za voznike. 12. junija je bilo na sedežu TIMOCOMa mogoče slišati Kristiana Kaasa Mortensena, vodjo komuniciranja, in Eleno Kazinec, skrbnico ključnih strank, ki sta neposredno in v živo odgovarjala na komentarje skupnosti na Facebooku. 

»Našim voznikom ne plačujemo nič več in nič manj kot druga podjetja: če plačamo manj, bomo voznika izgubili. Če plačamo več, ne bomo več konkurenčni.«
deli na ...

  • Tržni delež podjetja Girteka Logistics je kljub konsolidiranju razmeroma majhen

Girteka Logistics sodeluje z velikimi mednarodnimi kupci, ki naročajo prevoze v vrednosti 50–100 ali 200 milijonov na leto. Če je torej na primer še pred nekaj leti za velike stranke delalo 100 špediterjev, jih danes samo še 50, čez nekaj let pa jih bo verjetno samo še 25. To pomeni, da bo s to konsolidacijo še naprej rasla tudi količina naročil pri podjetju Girteka Logistics. Trg cestnega prevoza blaga je zelo fragmentiran. Večino predstavlja zelo veliko majhnih in srednje velikih prevozniških podjetij, tako da podjetje kljub konsolidaciji zavzema razmeroma majhen delež na trgu.

  • Girteka zaposluje 8.500 stalnih prevoznikov tovora z 20-odstotno fluktuacijo

»Našim voznikom ne plačujemo nič več in nič manj kot druga podjetja: če plačamo manj, bomo voznika izgubili. Če plačamo več, ne bomo več konkurenčni,« je pojasnil Kristian Kaas Mortensen, član vodstva podjetja Girteka Logistics. Po Mortensenovih besedah imajo vozniki podjetja Girteka na voljo najnovejšo tehniko in vozila, v interni šoli za voznike podjetja pa opravljajo specializirana izobraževanja. Tudi izkušeni vozniki se morajo seznaniti s sistemi GPS, digitalnimi aplikacijami za voznike in ekološkimi tehnikami vožnje. S tem se zmanjša količina napak pri prevozu hlajenega tovora in hkrati še poveča kakovost.

  • Vozni park obsega 5.000 tovornjakov, vse pa se je začelo z enim rabljenim tovornjakom znamke MAN

»Večino prevozniških podjetij vodijo njihovi lastniki. Vendar, kadar vse aktivnosti opravlja ena sama odgovorna oseba, so aktivnosti omejene na čas in kompetence te osebe,« je razložil Mortensen. Zato se je podjetje Girteka Logistics že pred desetimi leti odločilo, da bo zgradilo mednarodno strukturo podjetij. Težave obravnavamo na vsakodnevnih vitkih sestankih in jih z oddelkov prek področij posredujemo posameznim ekipam. Primer teme na vitkem sestanku so težave z intermodalnimi povezavami v Franciji. »Intermodalnih prevozov z vlaki v Franciji zaradi stavk nismo mogli uresničiti v skladu z načrti, zato smo morali preiti na cesto. Ob 10.15 zjutraj je bila ustvarjena celotna slika podjetja in vsak je vedel, katere ukrepe mora izpeljati,« je povedal Mortensen. Ta organiziranost je podjetju Girteka Logistics omogočila, da je v nekaj letih povečalo število vozil na 5.000, tendenca pa še narašča. Vse skupaj pa se je začelo z enim samim tovornjakom znamke MAN.

  • Z več kot 50 odstotki vozil upravljata po 2 voznika

Osnovna dejavnost prevozniškega podjetja s sedežem v Vilniusu so mednarodni prevozi kompletnega tovora. Na kratko: prevoz na dolge razdalje hlajenega tovora, kot sta losos ali sveže sadje, na relacijah, kot je na primer iz Skandinavije v Južno Evropo. »Naši prevozi so zelo zahtevni. Hitre tovore je treba seveda hitreje prevažati od običajnih. Zato imamo v več kot 50-odstotkih primerov dva voznika, s čimer poskrbimo, da so naši zaposleni na poti z najljubšim kolegom,« je povedal Mortensen. Pogosto so to kombinacije oče-sin, bratje, zakonci ali dva prijatelja.

  • Digitalizirani procesi povečujejo kakovost

Za podjetja, ki so specializirana za prevoz hlajenega tovora, je še posebej zahtevna naloga ohranjanje hladilne verige. To med drugim pomeni, da je treba več kot 8.500 voznikov tovornih vozil izobraziti tudi na področju upravljanja s hladilno enoto. V vsakega posameznega voznika tovornega vozila smo na začetku vložili veliko denarja in časa za izobraževanje prek orodja za e-učenje. S to tehnologijo smo lahko občutno zmanjšali pogostost napak in pospešili tržno rast podjetja Girteka. V zadnjem času lahko hladilne enote nadzorujemo tudi iz pisarne. Poleg tega je vsako tovorno vozilo opremljeno s tablico z ustreznimi aplikacijami.

Na začetek

Strinjam se, da spletna stran uporablja piškotke za analizo, prilagoditev vsebine in oglasov. Izvedite več