TimoCom: nemško super poletje pregreva povpraševanje po prevozu

Ne primanjkuje le voznikov, primanjkuje tudi vozil za hlajeni prevoz blaga

deli na ...
26.06.2018

Erkrath, 26. 6. 2018 – Trajajoče poletno vreme v Nemčiji povzroča potenje logistične panoge. Od februarja do maja letošnjega leta se je povpraševanje po hlajenem prevozu skoraj potrojilo, sporoča TimoComova prevozniška platforma. Posledica: v trgovinah se že pojavljajo posamezni primanjkljaji na policah, saj proizvajalci svojega blaga ne morejo spraviti iz svojih skladišč. 

»Zaradi nemškega super poletja je povpraševanje po hlajenih prevozih eksplodiralo.«
deli na ...

Težave z razpoložljivimi kapacitetami na prevozniškem trgu se zaostrujejo zaradi povečanega spomladanskega povpraševanja po tovornih vozilih. »Opažamo, da se je število ponudb tovora v maju v primerjavi z lanskim letom povečalo za 30 odstotkov,« poroča David Moog, poslovni analitik v podjetju TimoCom. Vzrok za to ni le neprestano visoka konjunktura gospodarstva v Nemčiji. »Zaradi nemškega super poletja je povpraševanje po hlajenih prevozih eksplodiralo.«

Ne gre le za prevoz globoko zamrznjenega ali občutljivega blaga, kot sta sadje in zelenjava. Tudi zdravila, izdelke, ki vsebujejo čokolado, in kozmetiko je treba prevažati pri določeni temperaturi – znotraj vseskozi dokumentirane hladilne verige. »Napeto stanje na prevozniškem trgu se je tekom letošnjega leta še bolj zaostrilo,« pravi predstavnik podjetja TimoCom, Gunnar Gburek.

Vrhunec vseh časov na največji borzi tovora v Evropi

Odraz situacije je trenutni razvoj ponudb prevoza in povpraševanja po prevozu na TimoComovi platformi. S 750.000 objavljenimi ponudbami tovora in tovornih vozil dnevno TimoCom ponuja vodilno borzo tovora v Evropi. Maja je bila dva dni dosežena najvišja vrednost, več kot 840.000 ponudb, poroča Moog. Za 750.000 ponudb tovora je bilo na voljo le 90.000 vozil.

Sprostitev v vročem konjunkturnem poletju bi lahko prinesla le boljša izraba kapacitet vozil, ki so na voljo za hlajeni prevoz, je prepričan Gburek. Zaradi tega je nujno, da se na trgu pojavljajo nevtralne platforme, kjer ponujajo prosta tovorna vozila – četudi prevozniki trenutno razpolagajo z viškom ponudb tovora na trgu.

Gburek: »Žal kapacitete tretjine tovornih vozil na naših cestah niso optimalno izrabljene ali vozila vozijo prazna.« To je v časih naraščajočega pomanjkanja voznikov manj učinkovito in – že z vidika varovanja okolja – skoraj nesprejemljivo.

Na začetek

Strinjam se, da spletna stran uporablja piškotke za analizo, prilagoditev vsebine in oglasov. Izvedite več