Zaščita s sistemom

Naše geslo je »Zaupanje je dobro, nadzor je boljši!« - in gremo še korak dlje: Ne preverjamo le novih in obstoječih strank, ampak nudimo tudi mnoge druge varnostne storitve.

TC Login: Dostop do sistema Smart Logistics

Varnost na računalniku je še vedno najbolj ogrožena z možnim odkodiranjem uporabniškega imena/gesla. Zaradi tega pri TIMOCOMu za identifikacijo ne podeljujemo gesel. Kot TIMOCOMova stranka si pri nas prenesete osebni varnostni dostop oziroma varnostni ključ z imenom TC Login. Tako imate po namestitvi in aktivaciji na vašem računalniku udoben, pooblaščen dostop do sistema Smart Logistics.

Tudi če do TIMOCOMove platforme dostopate prek mobilne naprave, uporabljamo enake varnostne standarde kot sicer. TC Login v aplikaciji Transportni barometer skupaj s posamično številko PIN služi kot dostop do vašega osebnega TIMOCOM računa.

Vaše prednosti:
  • Prejem osebnega varnostnega ključa pri prenosu: TC Login
  • Udoben dostop do sistema
  • Aktiviranje le za pooblaščene uporabnike
  • Brez kombinacije uporabniškega imena/gesla, ki bi jo bilo možno odkriti!

Ena naših največjih prednosti: Tehnična zanesljivost

TIMOCOMova varnostna mreža vključuje tudi dosledne naložbe v najmodernejšo tehnologijo podjetij IBM in Oracle. Kot TIMOCOMova stranka imate tako na razpolago visokotehnološko platformo posebnega razreda, ki vam omogoča hitro in varno delo.

S TIMOCOMom ne boste doživeli neprijetnih presenečenj: Dva krajevno ločena in neodvisna računalniška centra na najvišjem varnostnem nivoju poskrbita, da lahko neprekinjeno delate. Naši strežniki so zahvaljujoč popolnem sistemu varnostnega kopiranja optimalno dosegljivi tudi v primeru katastrofe, tako da lahko TIMOCOMov sistem Smart Logistics vedno neprekinjeno deluje v običajni kakovosti.

TIMOCOM kot IT strokovnjak ponuja:
  • Žig ISO/IEC 27001 Certificirane in energetsko učinkovite računalniške centre
  • Zanesljiv prenos podatkov zaradi šifrirane povezave SSL
  • 24/7 nadzorovanje in upravljanje z lastnim IT-oddelkom
  • Večkratno podprto povezavo s spletom
  • Zmogljivo požarno steno in večplastne sisteme za zaščito pred virusi
  • Vsi podatki so »Hosted in Germany«.
Gostovanje v Nemčiji - varstvo podatkov pri TIMOCOMu
«Z vašimi podatki ravnamo še posebej previdno! Zato nosi TIMOCOM oznako kakovosti »Hosted in Germany«. Podatki naših uporabnikov gostujejo v Nemčiji in zaradi tega so podvrženi nemškemu pravu - predvsem nemškemu zakonu o varstvu podatkov, ki velja za enega izmed najstrožjih v Evropi."

Marco Haack, direktor oddelka IT Infrastructure & Services

Strogo upravljanje: Dostop do TIMOCOMovega sistema

Transparentno, jasno in kompetentno - tako potekajo posli s TIMOCOMom. Da lahko našim strankam zagotavljamo običajno mero varnosti, morajo podjetja, ki želijo delati s sistemom, izpolniti določene zahteve. Na ta način je že več kot 130.000 TIMOCOMovih uporabnikov glede varnosti v dobrih rokah. Ta strog postopek odobritve je privedel do tega, da je danes znak kakovosti, če ste TIMOCOMova stranka.

Zanesljivost na gotovinskem in pogodbenem tržišču
  • Dostop do borze je praviloma odobren šele po 6 mesecih obstoja podjetja
  • Preverjanje najpomembnejših poslovnih dokumentov pred sklenitvijo pogodbe
  • Preverjanje vsake nove stranke
  • Trajen nadzor strank tudi po sklenitvi pogodbe

Skupaj za vaše pravice

Pri vsakodnevnem delu se vedno znova dogaja, da računi niso pravočasno poravnani. Za ta primer imamo pri TIMOCOMu oddelek Mednarodna pomoč pri izterjavi. Oddelek ukrepa hitro in nezapleteno ter jasno ugotovi, ali lahko stranka še računa na ta denar. Še ena prednost TIMOCOMa je na primer tudi to, da poteka svetovanje mednarodnim strankam prek sodelavcev, ki govorijo njihov jezik.

Naš oddelek za izterjave ima čisto mimogrede še dodaten posebni učinek: za članostvo v TIMOCOMovi mreži si prizadevajo zlasti resna podjetja.

Več o tem >

Bodite previdni in predhodno preverite

Našim strankam moramo vsak dan omogočiti učinkovito in varno uporabo TIMOCOMovega sistema - to je naša naloga. Ker se transakcije realizirajo neposredno med poslovnimi partnerji, je seveda zaželena tudi trgovska dolžnost vsakega posameznika: biti skrben.

Infografika za TIMOCOM Identify
Preverba identitete poslovnega partnerja:
  • Zahtevajte zadevno ponudbo iz TIMOCOMovega sistema v obliki natisnjenega obrazca potencialnega poslovnega partnerja. Tako lahko takoj preverite, če ima ta partner tudi sam dostop do sistema Smart Logistics.
  • V profilu podjetja preverite vnos vašega morebitnega poslovnega partnerja. S pomočjo funkcije dokumentov bi moral poslovni partner objaviti pogosto zahtevane dokumente, ki lahko služijo identifikaciji.
  • Primerjajte podatke med navedbami v preneseni dokumentaciji s profilom podjetja.
  • Primerjajte podatke o osebah za stik, npr. če je vneseno ime, telefonska številka ali naslov e-pošte v profilu podjetja identično.

Če po preverjanju še vedno utemeljeno dvomite v podatke poslovnega partnerja, vam bo TIMOCOM Identify pomagal pri identifikaciji morebitnega partnerja.

Kaj potrebujete za identifikacijo:
  • izpis vaše posredovane ponudbe poslovnega parterja s TIMOCOMovega sistema;
  • kopijo dokumentov prenesenih v profil podjetja oz. dokumentov, ki vam jih je poslovni partner poslal;
  • v celoti izpolnjen obrazec za naročilo z navedbo vašega razloga za dvom.
Vse dokumente pošljite na TIMOCOM po e-pošti na po telefaksu:

+49 211 88 26 14 00

info.si@timocom.com

Prenos obrazca za naročilo (PDF, 792 kB)

Za obsežno brezplačno preverjanje potrebuje ekipa TIMOCOM Identify največ 5 delovnih ur. Prejeli boste pisni odgovor - ob delavnikih v času od 8. do 17. ure.

Kaj lahko sami storite za čiste posle

S prefinjenim, večdimenzionalnim varnostnim omrežjem je TIMOCOM že storil veliko, da v vašem vsakdanjem poslovnem življenju vse poteka gladko. Toda tudi sami lahko s preprostimi sredstvi in ukrepi pripomorete k temu, da se vaša varnost bistveno poveča. Tukaj vam ponujamo nekaj orodij.

Vaš kontrolni seznam za preverjanje novih poslovnih partnerjev

Vaš kontrolni seznam za preverjanje novih poslovnih partnerjev

Najpomembnejša vnaprejšnja pravila za čiste posle

TIMOCOM standardno preveri nove stranke, še preden pridobijo dostop do največjega sistema Smart Logistics za Evropo. S tem za vas opravimo velik del predhodnega dela. Toda tudi sami lahko vsak dan poskrbite za svojo varnost.

Zadostuje že, če sledite nekaj korakom, s katerimi lahko občutno zmanjšate tveganja za »nečiste« posle že pred sklenitvijo pogodbe. Zato je TIMOCOM sestavil seznam najbolj pomembnih korakov pri preverbi novih poslovnih partnerjev. Več nasvetov za preprečevanje kraje tovora je na voljo tudi v naslednjem prispevku k vseevropski pobudi od podjetij TIMOCOM in SCHUNCK.

Seznam za preverjanje novih poslovnih partnerjev
Vaše varnostno preverjanje za preprečevanje kraje tovora

Vaše varnostno preverjanje za preprečevanje kraje tovora

Zaščitite vaše podjetje pred goljufijami s pomočjo kontrolnega seznama

Črne ovce v prevozniški branži niso nič novega. Novo pa je, da so sleparji vedno bolj predrzni. Zaradi tega je toliko bolj pomembno, da sprejmemo učinkovita sredstva in ukrepe, ki so v pomoč pri preprečevanju goljufij in tatvin.

TIMOCOM GmbH in podjetje OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG sta v sodelovanju razvila obsežni kontrolni seznam, s pomočjo katerega lahko podjetja še pred sklenitvijo pogodbe bolje preverijo svoje poslovne partnerje. Odgovornim sodelavcem svetujemo, da prevzemejo obrazec za varnostni pregled in tako s pomočjo vprašalnika preverijo zanesljivost ponudnika prevozniških storitev.

Kontrolni seznam za preprečevanje kraje tovora
Na začetek

Strinjam se, da spletna stran uporablja piškotke za analizo, prilagoditev vsebine in oglasov. Izvedite več