Vprašanja in odgovori o programu Messenger
Vprašanja in odgovori o programu Messenger
Program TIMOCOM Messenger je komunikacijski kanal na trgu TIMOCOM Road Freight Marketplace, ki je vključen neposredno v borzo tovora. Omogoča hitro, varno in učinkovito komunikacijo med ponudniki in morebitnimi izvajalci, ki poteka neposredno v okviru ponudbe. Z uporabo programa TIMOCOM Messenger lahko skrajšate čakanje in hkrati povečate učinkovitost svojih poslovnih procesov.
TIMOCOM Messenger ščiti vsa sporočila in podatke v skladu s standardom trga TIMOCOM Marketplace in tako zagotavlja zaupnost in varnost. Z uporabo programa na trgu Marketplace imate nadzor nad tem, kdo ima dostop do komunikacije, in ste lahko prepričani, da ima vaš sogovornik registrirani račun TIMOCOM.
Uporaba programa TIMOCOM Messenger pa ne zagotavlja samo varnosti, temveč je vaša komunikacija enako zavezujoča kot e-pošta, kar vam pomaga ohranjati visok nivo poslovnih odnosov.
TIMOCOM Messenger je pri vnosu tovora in tovornega prostora privzeto nastavljen kot prednostni komunikacijski kanal. V kolikor te nastavitve ne izključite, bodo iskalci ponudb videli samo TIMOCOM Messenger kot možnost pisne komunikacije. Tako vam ni treba paziti na druge komunikacijske kanale in se lahko v celoti osredotočite na svoje delo.
Ponudniki pri vnosu ponudbe določijo želeni komunikacijski kanal. Nato boste videli izbiro pri kontaktnih možnostih zgoraj desno v posamezni ponudbi. Če je tam prikazan pogovorni oblaček, ponudnik želi, da komunikacija poteka v programu TIMOCOM Messenger. Kot iskalec naročila imate možnost, da začnete pogovor. To storite tako, da v ponudbi tovora ali tovornega prostora kliknete na prej omenjeni simbol pogovornega oblačka »Povpraševanje v klepetu«. Na robu zaslona se odpre prekrivajoča vsebina klepeta.

Ko imate v mapi »Prejeto« novo neprebrano sporočilo, znotraj trga TIMOCOM Road Freight Marketplace utripa gumb za klepet. Prihodnje posodobitve bodo vključevale tudi možnost za obveščanje po e-pošti, s čimer želimo še dodatno izboljšati vidnost in preglednost novih dohodnih sporočil.
V trenutni različici programa TIMOCOM Messenger lahko tudi v brskalniku omogočite obveščanje (Zvok in pojavna okna) o novih dohodnih sporočilih, tudi če trenutno delate v drugih zavihkih brskalnika. Za to mora biti seveda vključena funkcija v vašem brskalniku.
Kako je mogoče vključiti obvestila brskalnika?
Možnost 1: Morda ste obvestila brskalnika že omogočili v preteklosti.
V tem primeru niso potrebne dodatne nastavitve in bi že morali prejemati obvestila na ta način.
Možnost 2: Morda ste obvestila brskalnika v preteklosti zavrnili.
Svoje nastavitve morate prilagoditi. Pri najpogostejših brskalnikih je postopek naslednji:
Za Chrome:
1. Odprite TIMOCOM Marketplace.
2. V naslovni vrstici kliknite na simbol »Nastavitve«.
3. Odprite »Nastavitve spletnega mesta«.
4. Pri možnosti »Obvestila« izberite »Dovoli«.
Za Edge:
1. Odprite TIMOCOM Marketplace.
2. V naslovni vrstici kliknite na simbol ključavnice.
3. Odprite »Nastavitve spletnega mesta«.
4. Pri možnosti »Obvestila« izberite »Dovoli«.
Možnost 3: Morda se v preteklosti še niste odločili glede obvestil brskalnika.
V kolikor v preteklosti še niste sprejeli ali zavrnili obvestil brskalnika v sistemu TIMOCOM Marketplace, se na več mestih v programu TIMOCOM Messenger prikaže ustrezno pogovorno okno. Pogovorno okno morate samo potrditi in po tem boste prejemali obvestila brskalnika.
Ko je ponudba izbrisana, na primer, ker je že dodeljena, lahko še vedno pišete sporočila v klepetu, saj so po izdaji prevoznega naloga pogosto potrebna naknadna vprašanja ali dodatne informacije. Vsi klepeti se shranjujejo najmanj 12 mesecev, tako da lahko tudi pozneje dostopate do vseh ustreznih informacij in dokumentov.
Da, uporaba programa TIMOCOM Messenger za ponudbo je brezplačna za vse uporabnike sistema TIMOCOM.
TIMOCOM Messenger trenutno vključuje naslednje funkcije:
Hiter dostop do kontaktnih podatkov:
V prekrivajoči vsebini klepeta vidite tako ime podjetja, ime potencialnega poslovnega partnerja, kot tudi profilno sliko. Poleg tega so prikazani možni jeziki, ki jih vaš sogovornik govori oziroma razume. Če kliknete na ime podjetja, se odpre profil podjetja in imate možnost videti celotno sliko o podjetju, s katerim komunicirate.Jasna dodelitev ponudb tovora in tovornega prostora: Pod kontaktnimi informacijami je povezava, ki opisuje posamezno ponudbo tovora ali tovornega prostora na podlagi razmerja med izhodiščem in ciljem. S klikom na razmerje se odpre ustrezna ponudba, v kolikor je še na voljo na trgu in še ni bila izbrisana. To je koristno predvsem, če vzporedno iščete tudi druge ponudbe tovora in tovornega prostora in želite hitro videti vse ustrezne informacije.
Izmenjava sporočil v oknu za klepet: V klepetu lahko stopite v stik s kontaktno osebo za ponudbo. To storite tako, da enostavno vtipkate sporočilo v predvideno besedilno polje in potrdite vnos s pritiskom na tipko »Enter« ali s klikom na »Pošlji«. V oknu za klepet so kronološko navedena vsa sporočila.
Prevodi na zahtevo: Ker lahko potencialno komunicirate z vsakim uporabnikom na trgu, lahko vsa sporočila prejmete v jeziku, ki ga ne razumete. V tem primeru imate možnost prevoda sporočil. Nato boste videli izvirno sporočilo in prevedeno vsebino. To storite tako, da kliknete na tri pike poleg sporočila in izberete »Prevedi«. Ciljni jezik prevoda je sistemski jezik, ki je nastavljen v sistemu TIMOCOM Marketplace.
Izvoz klepeta: Zgodovino klepeta lahko kadar koli izvozite. Tako imate lahko dodaten dostop do svojih pogovorov in dodatno možnost samostojnega arhiviranja izven sistema TIMOCOM. To je lahko koristno predvsem pri neskladnostih v transportnem postopku, da lahko rešite spore. To storite tako, da kliknete na tri pike v zgornjem desnem kotu. Nato imate možnost prenosa pogovora. Odvisno od obsega se lahko prenos začne z nekaj zakasnitve. Klepet se shrani v obliki datoteke .html. Poleg tega lahko z desnim klikom → Natisni klepet shranite kot datoteko .pdf. Začetek obrazca
Funkcija obveščanja: Na trgu Road Freight Marketplace so obvestila o novih sporočilih prikazana z utripanjem gumba za klepet.
Potisna obvestila: V trenutni različici programa TIMOCOM Messenger lahko v brskalniku omogočite obveščanje (Zvok in pojavna okna) o dohodnih sporočilih, tudi če trenutno delate v drugih zavihkih brskalnika. Za to mora biti seveda vključena funkcija v vašem brskalniku.
Izmenjava dokumentov (nalaganje in prenos): S klikom na obkroženi + imate možnost pošiljanja ustreznih dokumentov svojemu potencialnemu poslovnemu partnerju. Vse, kar morate storiti, je, da izberete dokumente in jih naložite. Delite lahko samo dokumente do velikosti 5 MB, ki ustrezajo naslednjim vrstam:
.pdf, .xlsx, .xdoc, .img, .png, .webp
Pregled sporočil: Vse svoje pogovore si lahko skupno ogledate na enem mestu. V spodnjem levem kotu, poleg navigacije strani, imate možnost preglednega prikaza vseh svojih pogovorov. Za to enostavno kliknite na bel križec z modrim pogovornim oblačkom. Pogled, ki se odpre, vsebuje vse pogovore z ustreznimi informacijami, ki jih je mogoče jasno preveriti. Poleg informacij, ki jih imate tudi v pogovoru, tukaj vidite tudi zadnje poslano sporočilo. Sporočila so razvrščena glede na aktualnost. Najnovejše sporočilo je zato vedno prikazano na prvem mestu.
Iskanje klepetov: Pogovore lahko iščete v pregledu sporočil. To storite tako, da v iskalno polje pod pogovori vnesete želene podatke. Iščete lahko naslednje informacije:
- koda države mesta nakladanja
- koda države mesta razkladanja
- mesto nakladanja
- mesto razkladanja
Prikazanih je zadnjih 30 zadetkov.
Indikator tipkanja: Prikazuje, ko sogovornik piše sporočilo.
Oznaka »Prebrano«: Lahko si zagotovite informacije o tem, da je bilo vaše sporočilo dostavljeno, ter o tem, ali je vaš sogovornik sporočilo že prebral (oz. še ne).
- Dostavljeno: modra pika
- Prebrano: profilna slika
Emotikoni: Če želite svojemu sporočilu dodati bolj osebno noto, lahko uporabljate emotikone. To storite tako, da desno v polju za sporočilo kliknete na smeška.
Zapiranje klepeta: Ko je klepet odprt, ga lahko zaprete v zgornjem desnem kotu. Klepet in s tem celoten pogovor se zapre, tako da morate pogovor najprej znova odpreti, da boste lahko komunicirali.
Vendar to je šele začetek, saj stalno delamo na novih funkcijah.
V naslednjih mesecih postopoma načrtujemo naslednje širitve:
E-poštna obvestila: Če boste spregledali sporočilo v klepetu, boste prejeli obvestilo po e-pošti, da boste lahko hitro ukrepali.
Funkcija brisanja: Izbrišite nepotrebne klepete za boljši pregled.
To je samo kratek predogled – o naših nadaljnjih korakih razvoja vas bomo redno obveščali.
Da, TIMOCOM Messenger je v celoti vključen v mobilno različico trga Road Freight Marketplace, tako da ga lahko uporabljate na vsaki napravi.
Vaše povratne informacije so pomembne za nas! V ta namen lahko uporabite našo anketo za povratne informacije. Veselimo se vaših predlogov, ki nam pomagajo izboljševati program Messenger in ga bolje prilagoditi vašim potrebam.
Podrobna navodila za uporabo programa TIMOCOM Messenger: