Enostavnejša oddaja naročil prevozov s pomočjo pametnih vmesnikov

Več poslovnih priložnosti z individualnimi poslovnimi rešitvami podjetja TimoCom

deli na ...
25.04.2016

Ker je v logistiki že zdavnaj prevladala digitalna doba, je poleg avtomatizacije vedno bolj pomembna tudi komunikacija. Pri tem je odločilnega pomena, da morajo tudi naprave znati »govoriti« z napravami in sistemi s sistemi. Ponudnik IT storitev, podjetje TimoCom, je že pred več kot 10 leti pri strankah začel urejati vmesnike za sisteme upravljanja prevozov – daleč pred tem, ko so vsi začeli govoriti o komunikaciji »M2M« (machine-to-machine). S pomočjo vmesnika TC Connect lahko uporabniki ponudbe tovora in tovornih vozil iz lastne programske opreme za dispozicijo z enim samim klikom prenesejo na največjo prevozniško platformo v Evropi. S tem prihranijo veliko časa in se izognejo napakam pri prenosu.

Dandanes skoraj ni podjetja s področja prevozništva in logistike, ki ne posluje s pomočjo rešitev, kot so sistemi za upravljanje prevozov ali elektronske borze tovora. Največja prevozniška platforma v Evropi ponuja možnost, da oboje povežete z vmesnikom. S pomočjo TC Connect podjetje TimoCom sisteme strank za upravljanje prevozov povezuje z lastno borzo tovora. Tako lahko uporabniki tovor in tovorna vozila iz lastne programske opreme za dispozicijo z enim samim klikom ponudijo več kot 110.000 mednarodnim uporabnikom. Od 68,1 milijonov ponudb, ki so bile v preteklem poslovnem letu objavljene na prevozniški platformi, se 13 % nanaša na vmesnike.

TimoComove stranke so mnenja, da programski vmesnik prinaša še druge prednosti, kot pojasnjuje predstavnik logistične skupine Carreras: »S pomočjo TC Connect lahko, prvič, objavimo več ponudb, drugič, dosežemo več morebitnih poslovnih partnerjev. Tovor se hitro proda. Obdelamo lahko več naročil in dobiček narašča.« S povezavo ima podjetje tudi večji pregled nad lastnimi aktivnostmi. Produktivnost je lažje merljiva in poslovanje se optimizira.

Na začetek

Strinjam se, da spletna stran uporablja piškotke za analizo, prilagoditev vsebine in oglasov. Izvedite več