skip navigation

TimoCom z novo funkcijo

Digitalna preobrazba na največji evropski prevozniški platformi

deli na ...
21.09.2016

Erkrath, 21.9.2016 – Obstaja beseda s 14 črkami, ki jo v prevozniški in logistični branži vedno pogosteje uporabljajo in je kmalu ne bo več mogoče odmisliti iz besednega zaklada ali iz podjetja. Govorimo o »digitalizaciji«. Ta postaja vedno bolj nepogrešljiva. Da bi ohranila prednost pred konkurenco, morajo podjetja že zdaj začeti z optimizacijo svojih procesov. Da bi svojim več kot 110.000 uporabnikom pri tem pomagal, je ponudnik IT storitev, podjetje TimoCom, svojo prevozniško platformo nadgradil s pomembno funkcijo: funkcijo za nalaganje in prenos dokumentov.

Enostavno enkratno
Prej je bilo na primer takole: našli ste ustrezen tovor in poslovna partnerja sta se dogovorila. Potem sta morala preostale dokumente izmenjati po faksu ali e-pošti. Na te sta morala morda čakati ali pa v najslabšem primeru sploh niso prispeli. Začeli so se telefonski pogovori, minilo je veliko dragocenega časa in živci so bili razdraženi. Prav to naj bi se zdaj spremenilo z enkratnim prenosom dokumentov, pravi uradni govorec podjetja Marcel Frings: »Funkcija za nalaganje in prenos dokumentov znotraj imenika podjetij našim uporabnikom omogoča, da svoje pogosto uporabljene dokumente, kot na primer licenco EU, pisemsko glavo ali transportno zavarovanje, naložijo na profil svojega podjetja in jih tako ponudijo na razpolago drugim TimoComovim uporabnikom. Zato ni več potrebno nadležno pošiljanje dokumentov po faksu ali e-pošti.« Poleg pozitivnega učinka prihranka časa obstaja še ena odločilna prednost: uporabniki lahko svojo konkurenčno prednost z nalaganjem dokumentov zelo povečajo, saj velja – bolj podroben in zgovoren kot je profil podjetja, toliko večja je verjetnost za sklenitev posla.

Varnost in vidnost
Ravno pri digitalni izmenjavi podatkov želimo zagotoviti varstvo svojih podatkov in varen prenos le teh. To pogosto ni zagotovljeno pri pošiljanju prek javnih storitev pošiljanja sporočil ali po e-pošti. Z novo funkcijo za nalaganje in prenos so TimoComove stranke kar zadeva varstvo podatkov na varnem, saj so njihovi podatki podvrženi strogemu nemškemu Zakonu o varstvu podatkov in so vedno shranjeni varno ter v šifrirani obliki. Poleg tega imajo stranke med celotnim procesom nalaganja ves čas popoln nadzor nad vidnostjo svojih dokumentov, kajti ko so naloženi, jih ne vidijo niti v podjetju TimoCom niti ostale TimoComove stranke. Šele ko naložen dokument označijo, da je lahko viden, ga lahko vidijo in prenesejo tudi drugi uporabniki prevozniške platforme.

Kaj je še vidno: TimoCom je položil temeljni kamen za digitalizacijo. Zdaj za več kot 36.000 strank velja beseda s 7 črkami: začnimo!



Na začetek