skip navigation

Pregled varnostne mreže

Varnost in zaščita sistema je za nas na prvem mestu. Zato skrbno preverjamo nove in obstoječe stranke ter vam kot uporabniku sistema pametne logistike nudimo mnoge druge varnostne storitve.

Zmeraj varen dostop do sistema pametne logistike

Kot stranki podjetja TIMOCOM vam zagotavljamo osebni varnostni dostop z individualnim varnostnim ključem. Tako lahko po aktivaciji svojega računa udobno, avtorizirano in varno kadarkoli dostopate do sistema pametne logistike.

Tudi če do sistema dostopate prek mobilne aplikacije, uporabljamo enake varnostne standarde kot sicer. Z individualno kodo PIN lahko dostopate do osebnega računa TIMOCOM in uporabljate aplikacije sistema.

Prednosti za vas:
  • Prejem osebnega varnostnega ključa za uporabo namizne aplikacije.
  • Enostavna in varna prijava.
  • Dostop do sistema prek mobilne aplikacije.
  • Aktivacija le avtoriziranim uporabnikom.

Ena naših največjih prednosti: tehnična zanesljivost

Varnostna mreža TIMOCOM vključuje tudi stalno investiranje v najmodernejšo tehnologijo podjetij IBM in Oracle. Kot stranki vam nudimo sistem pametne logistike, ki vam omogoča hitro in varno delo.

S podjetjem TIMOCOM ne boste doživeli neprijetnih presenečenj: Dva ločena in neodvisna računalniška centra z najvišjimi varnostnimi standardi skrbita, da lahko neprekinjeno opravljate svoje delo. Naši strežniki so zahvaljujoč sistemu varnostnega kopiranja optimalno dosegljivi tudi v najhujših situacijah, tako da lahko sistem pametne logistike zmeraj deluje neprekinjeno in zagotavlja običajno kakovost.

TIMOCOM kot IT-strokovnjak ponuja:
  • Žig ISO/IEC 27001 certificirane in energetsko učinkovite računalniške centre.
  • Zanesljiv prenos podatkov zahvaljujoč šifrirani povezavi SSL.
  • Stalen nadzor in upravljanje v lastnem IT-oddelku.
  • Večkratno dodatno spletno povezavo.
  • Zmogljivo požarno steno in večplastne sisteme za zaščito pred virusi.
  • Vsi podatki so »Hosted in Germany«.
Gostovanje v Nemčiji – varstvo podatkov pri podjetju TIMOCOM
»Z vašimi podatki ravnamo še posebej previdno! Zato TIMOCOM nosi oznako kakovosti »Hosted in Germany«. Podatki naših uporabnikov gostujejo v Nemčiji in so zaradi tega podvrženi nemški zakonodaji – predvsem nemškemu zakonu o varovanju podatkov, ki velja za enega izmed najstrožjih v Evropi.«

Marco Haack, direktor oddelka IT Infrastructure & Services

Strogo natančno določen: Dostop do sistema pametne logistike

Transparentno, jasno in kompetentno – tako potekajo posli s podjetjem TIMOCOM. Da bi lahko našim strankam zagotavljali običajne varnostne standarde, morajo podjetja, ki želijo delati s sistemom, izpolnjevati določene zahteve. Na ta način je že več kot 135.000 uporabnikov sistema v dobrih rokah, ko gre za varnost. Takšen strog postopek odobritve dostopa do sistema danes pomeni, da je biti stranka podjetja TIMOCOM znak kakovosti.

Zanesljivost na spot in pogodbenem trgu
  • Dostop do borze je praviloma odobren šele po 6 mesecih od ustanovitve podjetja.
  • Preverjanje najpomembnejših poslovnih dokumentov pred sklenitvijo pogodbe.
  • Preverjanje vsake nove stranke.
  • Trajen nadzor strank tudi po sklenitvi pogodbe.

Skupaj se borimo za vaše pravice

Pri vsakodnevnem delu se vedno znova dogaja, da računi niso pravočasno poravnani. Za takšne primere imamo pri podjetju TIMOCOM storitev mednarodne izterjave. S pomočjo le-te lahko ukrepate hitro in nezapleteno ter ugotovite, ali še lahko računate na poplačilo. Dodatna prednost je tudi to, da sodelavci mednarodnim strankam lahko svetujejo kar v njihovem jeziku.

Storitev mednarodne izterjave ima čisto mimogrede še dodaten posebni učinek: Za članstvo v mreži TIMOCOM si bodo zmeraj prizadevala predvsem ugledna podjetja.

Več o tem >

Zavarovanje s predhodnim preverjanjem

Naše stranke morajo vsak dan učinkovito in varno uporabljati sistem pametne logistike – to je naša naloga. Ker se transakcije odvijajo neposredno med poslovnimi partnerji, je seveda zaželena tudi običajna poslovna skrbnost vsakega posameznika.

Preverjanje identitete poslovnega partnerja:

  • Zahtevajte zadevno ponudbo iz sistema pametne logistike v obliki natisnjenega obrazca potencialnega poslovnega partnerja. Tako lahko takoj preverite, ali ima ta partner tudi sam dostop do sistema.
  • V profilu podjetja preverite vnose vašega morebitnega poslovnega partnerja. S pomočjo funkcije dokumentov bi moral v profil naložiti pogosto zahtevane dokumente, ki tako služijo tudi identifikaciji.
  • Primerjajte podatke med navedbami v preneseni dokumentaciji s profilom podjetja.
  • Primerjajte podatke o kontaktnih osebah in preverite na primer, če so vneseno ime, telefonska številka in naslov e-pošte v profilu podjetja vneseni in identični.

Če po preverjanju še vedno utemeljeno dvomite v podatke poslovnega partnerja, vam bo TIMOCOM Identify pomagal pri identifikaciji vašega potencialnega poslovnega partnerja.

Kaj potrebujete za identifikacijo:

  • Izpis vam posredovane ponudbe poslovnega parterja iz sistema.
  • Kopijo dokumentov, prenesenih v profil podjetja, oz. dokumentov, ki vam jih je poslovni partner poslal.
  • V celoti izpolnjeno naročilo z navedbo razlogov o dvomu.

Vse dokumente pošljite podjetju TIMOCOM po e-pošti ali telefaksu:

+49 211 88 26 14 00

info.si@timocom.com

Prenos obrazca naročila (PDF, 792 kB)

Za obsežno brezplačno preverjanje potrebuje ekipa TIMOCOM Identify največ 5 delovnih ur. Pisni odgovor boste prejeli v pisni obliki – ob delavnikih v času od 8. do 17. ure.

Kaj lahko sami storite za čiste posle

S prefinjenim, večdimenzionalnim varnostnim omrežjem je TIMOCOM že storil veliko, da v vašem vsakdanjem poslovnem življenju vse poteka gladko. Toda tudi sami lahko s preprostimi sredstvi in ukrepi pripomorete k temu, da se vaša varnost bistveno poveča. Tukaj vam ponujamo nekaj orodij.

Skupaj se aktivno borimo proti krajam tovora

Preverite dobavne verige in odstranite šibke točke

Pet družb in ustanov je združilo svoje znanje in izkušnje ter zdaj podjetjem in voznikom v prevozništvu zagotavlja aktivno podporo v celotni dobavni verigi.

Cilj: Izobraževanje in ozaveščanje o nevarnosti kraje tovora, razvoj uporabnih strategij in aktivna podpora ob izvajanju varnostnih ukrepov.

Kraja tovora v Evropi letno povzroči za več kot osem milijard evrov škode. Zapoznele oz. izgubljene pošiljke tovora za industrijske obrate pogosto pomenijo izpad proizvodnje in preklic naročil. Vozniki tovornjakov so izpostavljeni vedno večjim nevarnostim. Vsako peto kaznivo dejanje predstavlja fizični napad nanje in celo ogrožanje njihovega življenja.

Brez izvajanja aktivnih ukrepov zoper krajo se lahko zaradi dobre organiziranosti kriminalnih združb število kraj še poveča. Naslednje ustanove oz. družbe so se na različnih mestih v dobavni verigi povezale, da bi pomagale prizadetim podjetjem in voznikom:

  • Landeskriminalamt Niedersachsen (Deželni kriminalistični urad Spodnje Saške)
  • Der Verband für Sicherheit in der Wirtschaft Norddeutschland (VSWN) (Združenje za zaščito gospodarstva v severni Nemčiji)
  • Teleroute in TIMOCOM, ponudnika vodilnih borz tovora
  • HDI-Gerling Industrie, dolgoletni zavarovatelj v industriji in prevozništvu

Strategije za zmanjševanje tveganja, se lahko izvajajo na različnih področjih, kot na primer:

  • Glede na vrsto tovora in poti, mora biti vozilo primerno opremljeno z ustreznim varnostnim sistemom. Prepričati se morate, da je vozilo zavarovano in pripravljeno za vožnjo.
  • Informacij o prevozu ne delite z drugimi, če so prisotne tretje osebe. Manj kot je ljudi, ki poznajo informacije o poti, udeležencev pri prevozu in vmesnih postaj znotraj dobavne verige, toliko manjše je tveganje za zlorabo podatkov.
  • Vozniki naj za daljše odmore in prenočitve izberejo ograjena ter osvetljena počivališča in parkirne prostore. Primerna parkirna mesta je potrebno izbrati že med načrtovanjem poti.
  • Med prevozom naj se ne prevažajo tretje osebe, ki niso povezane s samim prevozom. Prevoze stalno nadzirajte s funkcijo sledenja, tako bo zagotovljena komunikacija med nadzornim centrom in voznikom.
Vaš kontrolni seznam za preverjanje novih poslovnih partnerjev

Vaš kontrolni seznam za preverjanje novih poslovnih partnerjev

Najpomembnejša vnaprejšnja pravila za čiste posle

TIMOCOM preverja nove stranke, še preden pridobijo dostop do največjega evropskega sistema pametne logistike. S tem za vas opravimo velik del preverjanja. Toda tudi sami lahko dan za dnem poskrbite za svojo varnost.

Zadostuje že, če sledite nekaj korakom, s katerimi lahko občutno zmanjšate tveganja za »nečiste« posle že pred sklenitvijo pogodbe. Zato je TIMOCOM sestavil seznam najbolj pomembnih korakov pri preverjanju novih poslovnih partnerjev. Več nasvetov za preprečevanje kraje tovora je na voljo tudi v naslednjem prispevku k vseevropski pobudi s strani podjetij TIMOCOM in SCHUNCK.

Seznam za preverjanje novih poslovnih partnerjev
Vaše varnostno preverjanje za preprečevanje kraje tovora

Vaše varnostno preverjanje za preprečevanje kraj tovora

Zaščitite vaše podjetje pred goljufijami s pomočjo kontrolnega seznama

Črne ovce v prevozniški panogi niso nič novega. Novo pa je to, da so sleparji čedalje bolj predrzni. Zato je toliko bolj pomembno, da sprejmemo učinkovita sredstva in ukrepe, ki so v pomoč pri preprečevanju goljufij in tatvin.

TIMOCOM GmbH in podjetje OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG sta v sodelovanju razvila obsežni kontrolni seznam, s pomočjo katerega lahko podjetja še pred sklenitvijo pogodbe bolje preverijo svoje poslovne partnerje. Odgovornim sodelavcem svetujemo, da prevzamejo obrazec za varnostni pregled in tako s pomočjo vprašalnika preverijo zanesljivost ponudnika prevozniških storitev.

Kontrolni seznam za preprečevanje kraje tovora
Na začetek