Zgodba o uspehu: Več strank kljub koronavirusu
Pri špedicijskem podjetju Exportcargo ni krize
Španskemu špedicijskemu podjetju Exportcargo je uspelo doseči rast kljub napeti trenutni situaciji. V tem prispevku preberite, kako je srednje velikemu prevozniškemu podjetju uspelo razširiti svojo mrežo poslovnih partnerjev in povečati svoje prihodke med obdobjem krize zaradi koronavirusa.
Ukrepi za zajezitev pandemije covida-19 so špansko gospodarstvo močno prizadeli. Številna podjetja niso mogla več opravljati svojih dejavnosti ali zgolj v zelo omejenem obsegu. To je vplivalo na uporabnike v panogi in privedlo do splošnega gospodarskega upada. Posledično je logistična in prevozniška panoga doživela upad povpraševanja po vsej Evropi. Tudi podjetje Exportcargo se je moralo prilagoditi spremenjeni situaciji glede naročil in občasno celo zaustaviti čezmejni tovorni promet.
Velik izziv
Ko se je podjetje s 25 zaposlenimi zoperstavilo medlemu evropskemu utripu, je bilo to videti kot boj Davida proti Goljatu. Tako kot v svetopisemski zgodbi so bili soočeni z ogromnim izzivom, ki ga je bilo treba premagati. V Stari zavezi je David premagal velikana z orodjem. Exportcargo Logistica Integral SL, špedicijsko podjetje iz mesta Almería, je imelo na voljo prav tako orodje, ki je bilo odločilnega pomena.
To špedicijsko podjetje je na trgu skoraj dve leti in se večinoma ukvarja s tovorom na paletah na evropskem uvoznem in izvoznem trgu. Njegov glavni cilj je zahodna Evropa. Prevozniško podjetje že od samega začetka stavi na digitalizacijo. Že pred pojavom koronavirusa so imeli zaposleni možnost delati od doma. Ko so se razširili ukrepi za zajezitev pandemije in je španska vlada ukazala omejitev gibanja, je bilo podjetjeExportcargo pripravljeno. Disponenti, špediterji in vsi ostali, ki so sicer delali v pisarni, so bili za dlje časa prerazporejeni na delo od doma. Tako so lahko nadaljevali z rednim delom.
Naročila so pri večini drugih španskih špedicijskih podjetjih zaradi koronavirusa postala neznatna. Tudi pri podjetju Exportcargo so pomislili na to, da se bo kmalu enako zgodilo tudi njim. Kaj je bilo mogoče ukreniti za zavarovanje nadaljnjih prihodkov? Sprejeli so odločitev, da bodo nova naročila okrepljeno iskali s pomočjo aplikacije Borza tovora podjetja TIMOCOM.
Enostavna rešitev
Prevozniško podjetje je bilo na borzi prevozov aktivno že skoraj dve leti. Prvotno so se za prijavo v borzo prevozov odločili za to, da bi poleg notranjega trga poslovali tudi v drugih državah. Mednje sodijo Nemčija, Belgija, Italija, Francija in Velika Britanija. Z uporabo aplikacije Borza tovora je lahko podjetje Exportcargo nenehno širilo obseg svojega poslovanja. Špedicijsko podjetje sodi med podjetja, ki v mreži TIMOCOM vnesejo največ tovora. »Borza tovora podjetja TIMOCOM ima za nas pomembno dodano vrednost,« pravi Miguel Ortega, eden od dveh direktorjev podjetja Exportcargo. »Ne le zato, ker lahko v sistem vnašamo tovor in tovorni prostor. Z njeno pomočjo smo lahko našli veliko poslovnih partnerjev, ki so nam pomagali med krizo zaradi koronavirusa.«
Od takrat je špansko špedicijsko podjetje znatno povečalo obseg prodaje tovora in je kljub gospodarskemu upadu v državi celo zaposlilo nove sodelavce. Trenutno dvanajst zaposlenih v podjetju v sistemu pametne logistike išče tovorni prostor in objavlja ponudbe tovora. Načrtujejo zaposlitev dodatnih večjezičnih sodelavcev in sodelavk, da bodo lahko še bolje zadostili zahtevam svojih strank. Poleg tega so najeli samostojne voznike, tj. prevoznike z majhno floto vozil, ki dopolnjujejo ekipo podjetja Exportcargo kot stalni kader.
Klub težkim razmeram so ugotovili, da je na borzi prevozov povpraševanje stalno prisotno. Direktor podjetja Exportcargo, Francisco García pravi: »Zaradi tega smo investirali v zaposlitev novih sodelavcev. Srednjeročno smo predvideli, da nam bo podjetje TIMOCOM pomagalo, da bomo ostali ekonomsko uspešni, in vedeli, da bo to za nas dolgoročno pomenilo tudi več dela.«
Španskemu špedicijskemu podjetju se je uspelo prilagoditi spremenjenim tržnim zahtevam in še izboljšati dosedanje načine za oddajanje privlačnih ponudb. Tako kot se je David Goljata ubranil s fračo, je tudi podjetje Exportcargo našlo preprosto in pametno orodje, ki mu je pomagalo pri uveljavitvi v težkih razmerah. Brez sistema pametne logistike podjetja TIMOCOM jim ne bi uspelo
prebroditi krize zaradi koronavirusa, je potrdil Miguel Ortega. Ne le da je podjetje uspešno prestalo to težko obdobje, temveč je celo povečalo prihodke v primerjavi z letom poprej.
Ali želite tudi vi izkoristiti sistem pametne logistike podjetja TIMOCOM in razširiti svoj krog strank? Potem poiščite več informacij tukaj.