S podjetjem TIMOCOM na poti širitve in izvoza
Proizvajalec pohištva Dodić širi lastno distribucijo v samostojno transportno dejavnost
Podjetje TIMOCOM že od leta 2009 omogoča dostop do svojega sistema tudi podjetjem s področja proizvodnje in trgovine. Da je bila širitev za ta krog strank prava odločitev, je razvidno iz zgodbe o uspehu srbske stranke Dodić. S pomočjo podjetja TIMOCOM proizvajalec oblazinjenega pohištva širi prodajno mrežo svojih strank na države Zahodne Evrope in si gradi drugi steber: transportne storitve.
Preprečevanje praznih voženj, prekomerno plačevanje transportnih storitev in iskanje izvajalcev za prevoz lastnega blaga – vsaka stranka podjetja TIMOCOM ima najmanj eno od teh treh potreb.
Srbski proizvajalec pohištva Dodić je ob pridružitvi v mrežo podjetja TIMOCOM leta 2016 imel vse tri. Družinsko podjetje, ustanovljeno leta 2003, doživlja rast popularnosti in s tem rastočo prodajo večkratno odlikovanega oblazinjenega pohištva. Območje dostave se nenehno povečuje in bo kmalu zajemalo vse države na Balkanu.
Dobičkonosne povratne vožnje in osvajanje novih trgov zahvaljujoč podjetju TIMOCOM
Da bi lahko strankam nudili najboljše storitve, so pri podjetju Dodić že od začetka stavili na lastno distribucijo pohištva z lastnim voznim parkom. Kmalu pa se je za podjetje zastavilo vprašanje dobičkonosnosti, kajti po dostavi so se njihova dostavna vozila nazaj vračala prazna. Da bi ostali zvesti lastnemu prepričanju, so začeli iskati rešitve za optimizacijo izkoriščenosti, kjer so naleteli na rešitve, ki jih nudi nemško FreightTech podjetje TIMOCOM.
Hitro je postalo jasno, da aplikacije podjetja TIMOCOM zadovoljujejo še druge potrebe proizvajalca pohištva. Poleg iskanja povratnih prevozov je podjetje prav tako ugotovilo, da obstaja možnost, da lahko surovine za proizvodnjo pohištva ter presežke, ki presegajo kapacitete lastnega voznega parka, prevažajo druge stranke.
Zato je leta 2016 podpisalo licenčno pogodbo za uporabo sistema pametne logistike in tako postalo stranka družinskega podjetja, ki sledi enakemu načelu: bližina strank, kakovost na visokem nivoju in optimizacija delovnih procesov.
»Resen sistem s preverjenimi mednarodnimi strankami, odličen uporabniški vmesnik in transporti po dobrih cenah,« vtise podjetja Dodić povzema Igor Janjić, špediter, ter še doda: »Za nas je to bil začetek delovanja kot transportno podjetje in hkrati kot dobavitelj lastnega blaga na mednarodnem trgu.«
S podjetjem TIMOCOM podjetje Dodić uveljavi prevozne storitve kot drugo poslovno dejavnost
Sodelovanje je kmalu obrodilo sadove. Podjetje Dodić si je iz več kot 43.000 preizkušenih strank podjetja TIMOCOM zgradilo lastno mrežo izvajalcev in povečalo vozni park. Ta sedaj zajema 12 vozil; 15 od 220 zaposlenih je pri proizvajalcu pohištva zaposlenih samo v transportnem oddelku.
Pred kratkim je podjetje začelo svoje pohištvo izdelovati v 6.000 kvadratnih metrov veliki proizvodni hali in je uspelo svoje področje strank in naročnikov razširiti na nekatere države Zahodne Evrope.
»Razvijali smo se vzporedno s podjetjem TIMOCOM,« je dejal direktor in lastnik podjetja Bratislav Dodić. »Optimizirali smo lahko svoje povratne vožnje in naše poslovanje razširili na prevozniški trg ter povečali število vozil. Poleg državam na Balkanu je naše pohištvo sedaj dostopno še kupcem v Avstriji, Grčiji, Švici, Italiji, Romuniji in na Poljskem.«
Povzetek
Pogum in sprejem inovacije je združil dve podjetji. »TIMOCOM uporabljamo dnevno,« pravi Igor Janjić in tik pred koncem delovnega dne preko aplikacije Tovor še hitro dodeli en prevoz.