Sledenje prevozom ni bilo še nikoli tako enostavno
Ali vaš naročnik želi slediti poteku prevoza? S sledenjem pošiljkam v živo podjetja TIMOCOM imate sedaj možnost enostavnega javljanja podatkov o prevozu in zagotavljanja preglednega spremljanja pošiljke. Pokazali vam bomo tri enostavne načine, kako lahko to storite.
S sledenjem pošiljkam v živo podjetja TIMOCOM zagotovite svojemu naročniku in vsem udeleženim strankam v postopku prevoza posodobitve stanja, informacijo o predvidenem času prihoda (ETA), dokumente o pošiljki in – po želji – podatke o položaju (GPS). To vam prihrani veliko dela in stresa. Samodejni prenos teh informacij vam, naročniku in morebitnim drugim udeleženim strankam v procesu prevoza zmanjša potrebno komunikacijo z vsemi strankami. To so trije enostavni načini za posredovanje pomembnih informacij vašemu naročniku.
Tako preprosto je sledenje pošiljkam v živo za vas
Ste vi ali vaš voznik že dodali telematiko vozila v sistem TIMOCOM Marketplace? Potem v prikazu poti poleg možnosti »Stanje preko GPS-a« izberite ustrezno oznako oz. ustrezni sprejemnik GPS in posodobitev stanja bo samodejno nastavljena.
Telematika še ni povezana? Potem lahko to storite neposredno tukaj.
Nimate dostopa do podatkov GPS vozila? Potem lahko posodobitve stanja vnaša voznik. V ta namen mu pošljite vse informacije o poti na pametni telefon – na primer preko WhatsApp-a ali e-pošte. Voznik za to ne potrebuje nobene aplikacije in se mu ni treba registrirati. Odpre pot v brskalniku svojega pametnega telefona in ročno vnese stanje. Poleg tega lahko voznik v program naloži dokumente, kot je dokazilo o dostavi, in vam jih neposredno pošlje.
Alternativno lahko voznik javi stanje tudi samodejno z aplikacijo LKW.APP podjetja Aparkado. Če želite to omogočiti, mu pošljite tudi – kot je opisano zgoraj – povezavo s podatki o poti. Ko voznik klikne na povezavo, se v brskalniku njegovega pametnega telefona najprej odpre program TIMOCOM. Od tam voznik z enim klikom odpre aplikacijo LKW.APP, kjer se mu prikažejo podatki o poti in druga navodila. Stanje se bo nato samodejno posodabljalo preko funkcije GPS-a pametnega telefona, tako da voznik nima nobenega dodatnega dela.
Nobena od navedenih možnosti ni izvedljiva za vas? Potem lahko stanje pošiljke kadar koli vnesete ročno v razdelek »Podrobnosti o pošiljki« v trgu TIMOCOM Marketplace. To nastavite tako, da možnosti »Stanje preko GPS-a« in »Stanje po podatkih voznika« enostavno pustite prazni. Nato odprite možnost »Sledenje pošiljkam« in odprite želeno pošiljko. Tam lahko ročno vnesete ustrezno stanje (od »Odhod do nakladalnega mesta« do »Razkladanje zaključeno«).
Sledenje pošiljkam v živo podjetja TIMOCOM lahko uporabljate kadar koli brez dodatnih stroškov – bodisi kot naročnik ali kot izvajalec. Si želite dodatno udobje, npr. v obliki svetovanja ali povezave z vašim sistemom TMS/ERP? Z veseljem vam pripravimo ponudbo.
Ali ste prejeli prevozno naročilo preko sistema TIMOCOM Marketplace? Sprejmite ga in ustvarite načrt. Z le nekaj kliki lahko povežete svoje vozilo ali svojemu vozniku pošljete vse potrebne podatke na pametni telefon.
Ali ste prejeli prevozno naročilo preko e-pošte? Potem ga vnesite tukaj in ustvarite načrt za pošiljke, ki jih vsebuje.
Ne, vozniku ni treba prenesti aplikacije ali se registrirati, da javi stanje. Podatki se bodisi prenesejo samodejno preko telematike vozila, lahko pa vozniku pošljete vse informacije o poti na pametni telefon – na primer preko WhatsApp-a ali e-pošte. Voznik lahko potem pot odpre v svojem brskalniku na pametnem telefonu in stanje vnese ročno.
Če vaš voznik že uporablja aplikacijo LKW.APP podjetja Aparkado, vam stanje lahko javi tudi tam. Potrebno je vnaprej prenesti aplikacijo.
Voznik lahko odpre in začne pot, ko odpre povezavo. Voznik z nastavitvijo statusa sporoči, v kateri fazi prevoza je trenutno. Posodobitve statusa se samodejno prenesejo v sistem TIMOCOM Markteplace, tako da lahko disponent vsak čas spremlja, kje je pošiljka.
Dokumente je mogoče preprosto dodati, tudi neposredno s fotografijo s kamero mobilnega telefona.
Za zagotavljanje sledenja pošiljkam v živo je treba podatke posredovati preko sistemov podjetja TIMOCOM. Podatke namensko uporabljamo za omogočanje komunikacije med naročnikom in izvajalcem naročila. Podjetje TIMOCOM zagotavlja, da se drugim udeležencem vedno posredujejo samo informacije, ki jih je dejansko tudi treba posredovati. Podatki se ne posredujejo tretjim osebam. Ustrezni lastnik podatkov ima ves čas nadzor nad svojimi podatki in se v okviru sledenja pošiljkam v živo odloči, kdaj in v kakšnem obsegu bodo podatki na voljo in posredovani.
Podatki, ki jih podjetje TIMOCOM zbira in obdeluje, gostujejo na strežnikih v Evropi. Podatkovni centri, ki jih uporablja podjetje TIMOCOM, so certificirani v skladu z ISO/IEC 27001.
Zaščita podatkov voznika tovora je za TIMOCOM prednostnega pomena. Obdelujemo le minimalno potrebne osebne podatke voznika. Predvsem na podlagi podatkov GPS-a ne ustvarjamo nikakršnih profilov premikanja ljudi in vozil. Poleg tega se izogibamo zbiranju osebnih podatkov in ne posredujemo navedenega imena, e-poštnega naslova itd.