Cilji obstajajo zato, da jih dosežemo
TimoComove stranke o svojih izkušnjah s funkcijo za nalaganje in prenos
Erkrath, 4. 1. 2017 – Ponudnik največje prevozniške platforme v Evropi, podjetje TimoCom, si je v preteklem letu zastavil izredno pomemben cilj: da bo platformo še naprej opremljal z digitalnimi dodanimi vrednostmi. Rečeno, storjeno. Od prejšnjega septembra je lahko več kot 36.000 strank uporabilo funkcijo za nalaganje in prenos dokumentov.
Namen ponudnika IT storitev je bil, da svojim uporabnikom z novo funkcijo olajša prehod v digitalni način dela in jim pomaga pri izboljšanju njihovih postopkov. S funkcijo za nalaganje in prenos lahko uporabniki pogosto uporabljene dokumente, ki so potrebni za izvedbo prevoza, enkrat naložijo in ostalim uporabnikom platforme omogočijo njihov prenos. Do zdaj so uporabniki naložili že več tisoč dokumentov na prevozniško platformo. Podjetje, ki je kot eno izmed prvih prepoznalo prednost te funkcije, je špedicija Kellershohn iz nemškega kraja Lindlar. Njih je nova funkcija navdušila, saj ne poenostavlja le postopka, temveč ogromno prispeva tudi k varovanju okolja. »Veliko pozornosti polagamo trajnostnemu razvoju, kajti naše geslo je – logistika za ljudi in okolje. Če izhajamo iz tega, da dnevno prejmemo 32 enostranskih dokumentov, to znese okoli tisoč listov papirja na mesec. Pri tem moramo upoštevati še dejstvo, da so nekateri dokumenti dolgi več strani, kot na primer prevozniško zavarovanje. To je velika količina papirja. Zaradi tega dajemo prednost poslovnim partnerjem, ki nam omogočajo prenos brezpapirnih dokumentov, torej dokumentov v digitalni obliki,« razlaga direktor Willi Kellershohn.
Čas je denar
»Želim si, da bi lahko ustavil čas« je stavek, ki ga je zagotovo izrekel že vsak izmed nas. To sposobnost si želijo imeti vsi, ki delajo v prevozniški in logistični branži, kajti čas je tukaj najdragocenejši. Tega se zaveda tudi Jody Dal Ferro, disponent v družinskem podjetju Dal Ferro Trasporti iz Italije: »Prej so nam ob sklepanju poslov vedno poslali najmanj štiri dokumente po faksu ali e-pošti. Včasih ti niso bili popolni ali pa je bila priponka prevelika in smo morali še enkrat ponoviti postopek. To nas je stalo časa in živcev. Takšnih težav skoraj nimamo več, odkar uporabljamo funkcijo. Nekateri partnerji so se na začetku čudili, zakaj kot tako majhno podjetje tolikšno pozornost namenjamo digitalizaciji, ampak, kdor želi ostati na trgu, mora iti v korak s časom.«
To počne tudi največja prevozniška platforma v Evropi. V letu 2017 namreč prihaja še ena velika novost, s katero želijo svojim strankam pomagati v zvezi z izboljšanjem postopkov in digitalnim načinom dela. Novost bodo strankam predstavili predvidoma sredi leta.