30.12.2015

Igralne urice pri največji prevozniški platformi v Evropi

Zaposleni v podjetju TimoCom v vlogi svojih strank

(1)

Erkrath, 9. 12. 2015. Že v prvih 10 dneh po uvedbi na trg je bilo prek TimoComovega Messengerja poslanih več kot 500.000 sporočil. Doslej najvišje število sočasnih uporabnikov je bilo 37.000, to število pa narašča. Vendar pa z Messengerjem podjetje TimoCom ni odkrivalo novih poti zgolj za logistično IT: s pomočjo TimoComovega Messengerja je potekalo tudi izobraževanje znotraj podjetja. V dogodku Live-Game-Event (igra v živo) so se svetovalci za stranke, računovodje in osebje postavili v vlogo disponentov, prevoznikov in nakladalcev, da bi prednosti TimoComovega Messengerja spoznali iz prve roke.

Na videz povsem običajna sreda v stavbi največje prevozniške platforme v Evropi. Toda v času odmora za kosilo je kantina ostala prazna. Namesto tega je na vseh hodnikih, v vseh pisarnah in velikih skladiščnih halah tako živahno kot na prvi šolski dan: »Allora, ali lahko vsi pridete sem?! Kmalu se bo začelo! Kje že najdem Live-Stream (spletni prenos v živo)?!« - Svetovalka za stranke Anja Paglialunga, ki izvira iz Italije, se pripravlja na prvi krog telefoniranja v igri »Messenger Game«. Pri tem dogodku Live-Game-Event se zaposleni pri največji prevozniški platformi v Evropi igrajo običajna pogajanja med proizvodnimi podjetji in špedicijo oz. prevozniki. V ta namen je razvojni oddelek podjetja TimoCom na prevozniško borzo dodal dodatno zaprto skupino uporabnikov z lastnimi ponudbami za igro. Med njimi bo Anja kot »kapetanka« svoje ekipe poskusila čim hitreje poiskati idealnega pogodbenega partnerja za lastno naročilo prevoza. Medtem ko še čaka na znak za začetek, »kurir« Eddy, ki danes s svojimi živordečimi hlačami štrli iz TimoComovega modrega morja, pripravljen na akcijo že stoji med vrati. Poliglot se pošali malo po špansko ali francosko, da bi sprostil napetost. Njegova francoska kolegica Claire deluje kot »igralna figurica«. Kmalu bo izvedela položaj svoje ekipe in se bo odpravila proti skladiščni hali v poslopju, kjer je na tleh prilepljeno igralno polje, podobno šahovskemu, v naravni velikosti. Princip igre je podoben priljubljeni igri »potapljanje ladjic«. Anja mora poskusiti poiskati partnerja za Claire, ki je čim bližje njenim koordinatam. Tako ekipa zažene TimoComovo platformo, preišče ponudbe in Anja seže po slušalki. Žal so vse linije takoj zasedene. »Ahhhhh, tako je to pri strankah,« zakliče svetovalka za stranke. Žal kurir Eddy v tem krogu ne more najaviti sklenjenega dogovora. Claire lahko torej zgolj opazuje, kako se ostale igralne figurice premikajo druga proti drugi, da namišljeno prevozniško pogodbo, ki so jo sklenile po telefonu, potrdijo s stiskom rok.

Očiten zmagovalec: TimoCom Messenger

Pri tako imenovanem krogu »Messenger«, pri katerem ekipe med seboj komunicirajo prek Business-Chata (poslovnega klepeta) je vse skupaj videti povsem drugače: V Annettini ekipi je dogovor sklenjen že po 1 minuti 52 sekundah. »Neizmerno se potim. Z Messengerjem smo dobili neposredno potrditev. To gre resnično ena, dva, tri!« Tudi pri Anji ni počitka: »Z Messengerjem smo nadoknadili naš krog brez točk na začetku. Odličen dogovor. Mislim, da bom tudi sama šla v špedicijo! Zelo mi je všeč!« Seveda moraš tudi pri tej simulacijski igri, tako kot v resničnem življenju doseči »lucky punch (srečni udarec)«, toda zahvaljujoč Business-Messengerju so tokrat vsi kolegi uspešnejši. Igralno polje v skladiščni hali je polno. Sodniki imajo zdaj najtežje delo, saj je bilo sklenjenih skoraj dvakrat toliko zaigranih pogodb.

Medtem moderator Nils Ott iz oddelka za komunikacijo povzema rezultat: »Kolegi so se zabavali stran od miz. Glavna ideja, da je komunikacija znotraj borze enostavnejša in hitrejša s pomočjo TimoComovega Messengerja, je prav tako dosegla publiko. In če nam zdaj stranka postavi vprašanje o načinu delovanja in prednostih, lahko rečemo: zaigrajmo to še enkrat.«

Prenesi izjavo za javnost
Na začetek