30.05.2016

Največ ponudb tovora na TC Truck&Cargo® 2015

(Hiper)aktivni in uspešni: ADI logistika d.o.o.

(Hiper)aktivni in uspešni: ADI logistika d.o.o.

Več kot 15.000 ponudb tovora je ADI Logistika d.o.o. v enem letu objavila na borzi TC Truck&Cargo®. Tako je mlado špedicijsko podjetje s tem postalo ne samo najaktivnejša slovenska stranka na borzi, ampak tudi zanimiv poslovni partner v prevozniški panogi. TimoComova regionalna vodja za področje Jugovzhodne Evrope je osebno spoznala in poklepetala z direktorico ADI logistike, Lidijo Adler.

 

Pandža: Gospa Adler, meseca maja ste praznovali 2. leto obstoja. Kljub temu ste s svojim številom ponudb na TimoComu postali najaktivnejši slovenski uporabnik. Kako ste to storili?

Adler: Aktivno mreženje, med drugim. V prevozniški panogi je veliko tega odvisno od osebnih odnosov, ki jih je treba nenehno vzdrževati in širiti. To porabi veliko časa in pomeni, da je včasih treba delati tudi zunaj običajnega delovnega časa. Ampak z uspešnim in predvsem aktivnim mreženjem se pride tudi do dobrih naročil in s tem do poslovnega uspeha.

Pandža: Vi osebno imate dolgoletne izkušnje v tej panogi. Je ustanovitev lastnega podjetja za vas bila edina logična poteza?

Adler: Če poglem nazaj, je to bil logičen korak. Takrat, kot zaposlena v drugem podjetju, sem bolj ali manj imela občutek, da sem vedela, da želim stvari delati drugače in sem s tem lahko še bolj uspešna. Videla sem, kako so se odvijale nekatere stvari in zaključila, da bi jih sama počela bolje. Z lastnim podjetjem imam sedaj to možnost. Če teh izkušenj takrat ne bi imela, morda tudi tistega občutka ne bi bilo in ne bi ustanovila lastnega podjetja.

Pandža: Na kaj je potrebno biti posebej pozoren, ko pričneš z delom v prevozništvu?

Adler: Vsak začetek je težak. Ko je podjetje novo in nepoznano, ti tudi ne zaupajo. To vse je treba zgraditi, kar ni lahko delo. V tej panogi vsi najprej vprašajo po TimoCom ID številki, saj je zanesljiv pečat, ki pomeni, da je poslovni partner zaupanja vredno podjetje. Ampak ga je mogoče dobiti šele po 6 mesecih obstoja; za novo podjetje v tej panogi je TimoCom resnično brez alternative.

Pandža: To pa zelo radi slišimo. Hvala za pogovor!

Prenesi izjavo za javnost
Na začetek