25.04.2016

S pomočjo TimoComovega Messengerja poslana dva milijona sporočil

Dva milijona sporočil prek Messengerja

(3)

Erkrath, 24. 3. 2016 – Od konca lanskega novembra je na trgu TimoComova aplikacija Business Messenger, ki omogoča enostavnejšo vsakodnevno poslovno komunikacijo med več kot 110.000 uporabniki največje prevozniške platforme v Evropi.

V hitrem svetu prevozništva je uspeh velikokrat odvisen od pravočasnega odziva in razpoložljivosti. TimoCom Messenger že od začetka izboljšuje potek naročil med uporabniki znotraj borze tovora in tovornih vozil ter jim ponuja številne uporabne funkcije. V prvih štirih mesecih sta bila s pomočjo novega komunikacijskega orodja poslana že dva milijona sporočil.

TimoComov Messenger - hitro, zanesljivo, enostavno

S pomočjo Business Messengerja lahko uporabniki, ki jih zanima določena ponudba tovora ali tovornega vozila na prevozniški platformi, z enim samim klikom navežejo stik s tem ponudnikom. Prednosti klepetov glede ponudb so na dlani: ponudnik takoj ve, za katero njegovo objavljeno ponudbo prevoza gre in se lahko nemudoma odzove. Tako ni več potrebna zapletena razlaga po telefonu. Vse klepete je zaradi varnosti mogoče lokalno shraniti v obliki PDF datotek ali pa jih natisneti. Tako služijo kot priloga h dokumentaciji. Poleg tega so lahko uporabniki TimoComovega Messengerja vedno prepričani, da imajo opravka s preverjenimi poslovnimi partnerji: dostop do platforme in komunikacijskega orodja imajo izključno TimoComove stranke.

Messenger je v skladu z nemškim Zakonom o telekomunikaciji in se ravna po ustrezno strogih pogojih o varstvu podatkov. Mednje spada na primer tudi to, da TimoCom vsa poslana sporočila posreduje v zakodirani obliki, tako da ni možen vpogled v napisane dialoge. Dodatna uporabnost je funkcija sinhronizacije ne glede na napravo. Ob prijavi na tabličnem računalniku ali pametnem telefonu, torej na prenosni končni napravi, se vsi stiki in vse vsebine klepetov ponovno naložijo. To pomeni, da ima uporabnik kadarkoli in kjerkoli dostop do platforme in Messengerja ter tako ne zamudi nobene poslovne priložnosti več. Poleg urejanja naročil je v prevozništvu prav tako pomemben dejavnik ohranjanje stikov. Izven sklepanja poslov lahko uporabniki uporabijo splošni klepet, da stopijo v stik z izbranimi poslovnimi partnerji ali ohranijo stike z njimi.

Uporabniki Messengerja lahko v letošnjem letu pričakujejo novo, zelo uporabno funkcijo. »Povratne informacije naših strank o aplikaciji TimoCom Messenger bomo uporabili v ta namen, da bomo funkcije še naprej smiselno izboljševali. To pomeni, da se odpovedujemo igračkanju, saj gre tukaj predvsem za komunikacijo v zvezi s ponudbami znotraj borze. Uporabniki bodo lahko na primer še lažje upravljali s svojimi stiki,« pravi predstavnik podjetja TimoCom Marcel Frings.

Prenesi izjavo za javnost
Na začetek