Skupina Buhr je izbrala TIMOCOMov vmesnik TC Connect za hitro upravljanje s prevozi
Kako je skupina Buhr s TIMOCOMovim vmesnikom TC Connect prehitela konkurenco
Poenostavitev delovnih korakov in njihova večja učinkovitost sta v prevozniški in logistični panogi pomembni kot še nikoli prej. Pretok podatkov je potrebno pospešiti na pravem mestu. Rešitev so vmesniki.
Naročnik
Od leta 1989 deluje skupina Buhr kot nenehno rastoče družinsko podjetje, ki danes zaposluje 130 ljudi, in s 65 tovornjaki ter posebno opremo po celem svetu opravlja storitve iz Bergna v Spodnji Saški v Nemčiji. »Naše podjetje je najprej opravljalo prevoze kmetijskih odpadkov, nato smo se tekom časa specializirali za prevoz papirja, lesa, pijač, gradbenega materiala in olja,« pravi direktor Walter-Christoph Buhr.
Izzivi
Današnja logistika za zagotavljanje optimalnega odvijanja prevozov zahteva hitre odločitve brez zavlačevanja. Zaradi tega si je skupina Buhr zadala nalogo, da bo vzpostavila hiter in enostaven stik s svojimi prevozniškimi partnerji.
Kakšne so bile težave skupine Buhr?
»Vnos in upravljanje ponudb prevozov v bazi podatkov sta vzela preveč časa. Ponudbe smo morali obdelati dvakrat. Enkrat v lastnem sistemu za upravljanje s prevozi (ang. Transport Management System ali TMS) »Gehr Dispo SP« in potem še pri TIMOCOMu. To je bilo nadležno in časovno potratno,« pravi Walter-Christoph Buhr.
Ta proces je bilo treba izboljšati in pospešiti. Zaradi tega so se odločili za vmesnik TC Connect podjetja TIMOCOM. Namestitev so zaupali podjetju Gehr Datentechnik, ki je razvilo njihov lastni sistem za upravljanje s prevozi. S TC Connect so želeli prihraniti čas in denar, prav tako pa so želeli optimizirati povratne pošiljke, da bi preprečili prazne vožnje, saj so, nenazadnje, te velik strošek.
Na katere ovire je naletelo IT-podjetje Gehr Datentechnik?
Največji izziv za razvijalca je bila vzpostavitev enakovrednega razmerja med uporabnostjo in samo uporabo. To pomeni, kompleksnost je sprejemljiva, toda le dokler je enostavna za uporabo. Najobsežnejši sistemi so neuporabni, če jih nihče ne more učinkovito uporabljati. Tudi namestitev vmesnika mora biti čim bolj enostavna in avtomatizirana. V ta namen so razvili asistenta za namestitev, ki je omogočal pošiljanje navodila za namestitev po e-pošti TIMOCOMovim kontaktnim osebam.
Rešitve
Katere so konkretne prednosti za disponente? Kaj se je spremenilo?
»Danes morajo zaposleni pri dodeljevanju naročila le označiti kljukico. Podatki se potem brez težav prenesejo v TIMOCOMovo bazo podatkov. Nič več dvojnega vnašanja, nič več izgube časa,« opisuje delovanje novega vmesnika Walter-Christoph Buhr.
Izvedeni procesi so potem odstranjeni, da ne motijo. Če je na primer najden ustrezni prevozniški partner, se ponudba tovora samodejno izbriše. To prihrani še več časa in omogoča, da se lahko osredotočijo na druge stvari med potekom dela. Še ena prednost: zaradi prihranka časa se lažje posvetijo ostalim zahtevam svojih strank.
TIMOCOMov vmesnik TC Connect omogoča samodejni prenos ustvarjenih naročil (npr. kot zbirni prenos). »Zahvaljujoč brezhibnemu sodelovanju med našim proizvajalcem programske opreme, podjetjem Gehr Datentechnik, in podjetjem TIMOCOM sta bila namestitev in začetek uporabe vmesnika otročje lahka,« se veseli Walter-Christoph Buhr.
Prednosti
TC Connect omogoča občuten prihranek časa tekom dela. »Izračunali smo, da na teden prihranimo približno 4 ure časa,« opisuje Walter-Christoph Buhr. Zaradi digitalizacije procesa ima korist tudi podjetje Gehr Datentechnik kot ponudnik sistema TMS. To ima prednost pred konkurenčnimi sistemi TMS, ki nimajo neposredne povezave s TIMOCOMom.
TC Connect omogoča celo optimizacijo povratnih pošiljk. Uspešno so ustvarili trdno jedro prevozniških partnerjev, iz katerega so pridobili številne nove stranke. Učinek, ki je zelo povečal prihodek.
Dober primer za celotno prevozniško panogo, ki vzbuja posnemanje
Na primeru skupine Buhr je jasno, katere prednosti ponuja povezava s TIMOCOMovimi vmesniki (imenovana tudi »Application Programming Interface« ali na kratko API): »Učinkovitost in hitrost vsakodnevnega dela se povečata in to je ena izmed pomembnejših zadev v procesu digitalizacije prevozniške in logistične panoge,« povzema Lars Küpper, Solutions Manager pri TIMOCOMu.
Kar že deluje pri skupini Buhr in omogoča hitrejše procese ter prihrani čas, služi kot predstava za optimizacijo procesov tudi pri ostalih podjetjih. »Osveščenost panoge o digitalnih rešitvah narašča, zaradi česar naročniki TIMOCOMu zastavljajo vedno več vprašanj o tej temi,« dodaja Küpper.
Digitalizacija ni neka abstraktna beseda iz znanosti in medijev. Prodira v podjetja in že danes pomaga, da delo poteka enostavneje in udobneje.