01.06.2015

TimoCom je na sejmu Transport logistic 2015 predstavil novost

Vodilno podjetje na trgu se veseli uspeha na sejmu

(2)

Erkrath, 19. 5. 2015 – Stavka železničarjev je ljudem preprečila obisk sejma. Vlaki ne vozijo, vsa najemna vozila so oddana in taksiji so prepolni. Ne sliši se najboljše za uspešen sejem. Toda: s 55.000 obiskovalci je bil letošnji sejem Transport logistic ne le najbolj uspešen za prireditelje, temveč tudi za TimoCom, ponudnika največje prevozniške platforme v Evropi.

Hitreje, višje, dlje

Letošnji nastop podjetja TimoCom na sejmu si moramo predstavljati tako: vzamemo ogromno dvonadstropno stojnico, zraven ekipo, ki tesno drži skupaj, novost in zelo pomembno vprašanje: »Že poznate TimoCom?«. To vprašanje so zaposleni štiri dni postavljali več tisoč obiskovalcem in se zapletli v pogovor tako z že dolgoletnimi strankami kot tudi z novinci, nasledniki in predstavniki medijev iz različnih držav. Nič čudnega torej, da je vmes nastala gneča. Govorili so seveda o TimoComovih izdelkih »Made in Germany«, pa tudi o željah in pobudah strank, medtem ko so eno nadstropje višje zadovoljne stranke pile barvite smutije. Bili so sveže stisnjeni za vitaminsko osvežitev. Tisoč kosov je šlo v promet. »Neverjetno, kaj se tukaj dogaja,« so bili začudeni »timocomovci« in se veselili uspeha.

Maj prinaša novosti

Stranke so spraševale: »Ali mi lahko poveste več o vaših novostih?« Na mizah so namreč ležali letaki z napisom »Juhu, TimoComova novost je tu.« Novost je združitev borze tovora TC Truck&Cargo® z aplikacijo za sledenje TC eMap®. Najpomembnejše: uporabniki lahko s klikom na vozilo, ki mu je možno slediti, njegovo lokacijo dodajo kot novo začetno točko poti v TC eMap®. Kmalu bo tudi možno iskati in prikazati ponudbe tovora na območju do 200 km na seznamu zadetkov v TC Truck&Cargo®. »Stranke, ki delajo z našo aplikacijo za sledenje in so vanjo že vnesle svoja vozila, menijo, da je nova funkcija odlična, saj morajo zdaj izbrati le GPS-oddajnik vozila in tovor, ki je na razpolago v okolici tega vozila, se prikaže na zaslonu. Dolgotrajen ročni vnos naslova tako ni več potreben. To prihrani čas, ki ga v branži vedno zelo primanjkuje,« razlaga TimoComova sodelavka Evangelia Hatzes.

Čas je dobra ključna beseda, kajti ob koncu sejma so v glavah ostali komplimenti kot je ta: »Brez TimoComa se pri nas ne vrti niti ena pnevmatika. Najboljši ste.« JUHU!

Prenesi izjavo za javnost
Na začetek