TimoCom Messenger je tu
Velik korak za TimoCom, še večji korak za branžo
Erkrath, 26.11.2015 – Predstavljajte si običajno prevozniško in logistično podjetje. Pomislite na telefonsko slušalko, svinčnik, blok in poslovni imenik? Ponudnik največje prevozniške platforme v Evropi je mislil na nekaj drugega: tipkovnica, zaslon, miška, pogovorno okno. Nekaj, kar zagotovo olajša celoten potek dela in omogoča profesionalno ter varno poslovno komunikacijo. Iz te misli se je razvilo novo komunikacijsko orodje: TimoCom Messenger. »Novi« na prevozniški platformi je brez dodatnih stroškov zdaj na voljo 100.000 uporabnikom in zmore več kot le klepetati.
Lažja pogajanja, hitrejši zaključek, trajnostno arhiviranje
Z uvedbo Messengerja se bo korenito spremenila celotna poslovna komunikacija TimoComovih uporabnikov. Zdaj imajo možnost, da na borzi tovora TC Truck&Cargo® izberejo ponudbo in z enim samim klikom začnejo klepet s poslovnim partnerjem, ki je objavil ponudbo. To prihrani precej časa pri sklepanju poslov. Takoj, ko je pogajanje uspešno zaključeno in se obe strani sporazumeta, je klepet mogoče s pravno obvezujočim dogovorom shraniti ali natisneti v obliki PDF datoteke. Upoštevati je treba tudi varnostni vidik: drugače kot pri javno dostopnih klepetih so lahko stranke pri komunikaciji s pomočjo TimoComovega Messengerja vedno prepričane, da imajo opravka s preverjenim uporabnikom. Vsako novo stranko se namreč temeljito preveri, preden se ji sploh omogoči dostop do prevozniške platforme.
Poleg klepeta, ki se navezuje na ponudbe, je podjetje za IT s sedežem v Erkrathu upoštevalo tudi funkcijo splošnega klepeta, ki je predvidena za pogovore, ki niso povezani s sklepanjem poslov. »Dobri stiki so alfa in omega. S funkcijo splošnega klepeta lahko naši uporabniki povsem enostavno oblikujejo mrežo z izbranimi partnerji in ohranjajo stike s pomočjo Messengerja. Poslovnih odnosov ni možno negovati enostavneje,« pravi predstavnik podjetja TimoCom, Marcel Frings. Še ena prednost: uporabniki prevozniške platforme lahko splošni klepet uporabijo tudi znotraj podjetja kot komunikacijsko sredstvo med sodelavci za hitro izmenjavo informacij, če imajo tudi oni licenco podjetja TimoCom.
Odziv na poslovne priložnosti 24 ur na dan
Hiter odziv in takojšnja razpoložljivost imata pomembno vlogo v svetu prevozništva. Uporabniki lahko Messenger uporabljajo tudi mobilno, torej ne glede na napravo. V ta namen se morajo, tako kot običajno, s svojim TimoComovim računom prijaviti v aplikaciji Transportni barometer na mobilni napravi in vsi njihovi stiki ter vsebine klepetov se samodejno sinhronizirajo. »Messenger ne glede na napravo je prednost, ker so naši uporabniki po opravljenem poslu večinoma na poti in uporabljajo mobilni dostop do borze tovora. Ali priprava poslov za naslednji dan ali ustvarjanje pregleda za vnaprej. Z našim Messengerjem lahko uporabniki vidijo zadnje stanje pogovorov ne le na stacionarnem osebnem računalniku temveč tudi mobilno,« razlaga Marcel Frings.
Prvi TimoComov Messenger prodira v prevozniško in logistično branžo in korenito spreminja potek dela svojih uporabnikov. To pomeni: 100.000 uporabnikov. Ena skupnost TimoCom Community. Povsod povezani med seboj.