22.01.2014

TimoCom se širi in z njim tudi svetovanje za stranke

TimoComova služba za pomoč strankam dnevno svetuje tisočim uporabnikom

(1)

Pri TimoComu nekaj več kot 50 zaposlenih skrbi za to, da se stranke po celi Evropi počutijo dobro. Odgovarjajo na vprašanja, rešujejo težave in omogočajo dostop novim uporabnikom. Z dvema svetovalkama za stranke, Andrejo Lajdes in Anjo Oellig, smo govorili o njuni službi in bili še sami presenečeni, kaj vse zajema.

Andreja, kaj si želela postati po poklicu, ko si bila otrok? Od kod prihajaš in kako je videti tvoj dan pri TimoComu? Prosimo, da se na kratko predstaviš.

Prihajam iz Hrvaške. Približno dve leti že delam pri TimoComu v službi za pomoč strankam in svetujem uporabnikom iz nekdanjih jugoslovanskih držav. Kot otrok sem si želela postati učiteljica. Pravzaprav je tudi delo v službi za pomoč strankam neke vrste poučevanje, saj moja ekipa in jaz stranke redno uvajamo v določeno temo. Večinoma kličejo zato, da bi jim omogočili dodatne dostope ali pa ne vedo, kako naj pravilno namestijo TimoComovo platformo. Znamo odgovoriti tudi na vprašanja v zvezi s knjigovodstvom in na vprašanja o funkcijah programa. Prav tako jim nudimo pomoč v okviru brezplačne storitve »TimoCom Assist«, če imajo kakršnokoli vprašanje o prevozništvu. Lahko se zgodi, da stranka želi vedeti, kdaj in kje v Evropi velja prepoved vožnje tovornjakov – mi to vemo. Včasih sem tudi neke vrste »posrednica v sporu«, na primer, če med našimi strankami pride do nesporazuma.

 

Anja, ti si praktikantka in tako kot tvoja kolegica delaš v ekipi za stranke iz bivše Jugoslavije. Ali obstajajo kakšne posebnosti v državah, iz katerih prihajajo uporabniki, ki jim svetuješ?

Trenutno se šolam za organizatorja pisarniške komunikacije. Že v prvih mesecih sem opazila, da stranke tikamo. V naših državah je to običajno in pri vsakem poslu ima oseben odnos enako pomembno vlogo. Ravno zaradi tega nam koristi, da smo naravni govorci jezika in da govorimo njihov jezik. V nasprotju z Andrejo prihajam iz Bosne in govorim srbsko.

 

Slišala sem, da v službi za pomoč strankam pogosto zvoni telefon. Je vajina služba podobna službi v klicnem centru?

Ne, zagotovo ni. Res je, da telefon pogosto zvoni, vendar pri nas pogovor traja dlje časa. Zadovoljni smo šele takrat, ko smo stranki lahko resnično pomagali. Na primer, odgovorimo na številna posebna vprašanja, ki se navezujejo na pravo, predpise v posameznih državah, prepoved vožnje ali špedicijo. Z vsakim klicem je večinoma povezane tudi veliko dokumentacije.

 

Andreja, roko na srce, kako pogosto se jeziš na katero izmed strank?

Po pravici povedano, ne tako pogosto. Večina strank je prijaznih in pogovori tečejo gladko. Nekaj več potrpljenja moramo imeti, če nekdo sploh ne obvlada dela z računalnikom in želi, da mu razložimo vsak posamezen korak. Po drugi strani pa je to tudi naša služba, da se vživimo v vlogo strank in jim razložimo posamezne funkcije. Nenazadnje so nekatere stranke tudi že nekoliko starejše ali kot samostojni prevoznik niso tako vešči pisarniškega dela. Za te stranke si vedno vzamemo nekoliko več časa.

 

Anja, ali morate biti v teh časih hitrega življenja tudi vedno znova obveščeni o novostih?

Zagotovo moramo biti. TimoCom se neprestano razvija in mi moramo iti v koraku z njim. Ne glede na to, ali gre za razširitev programa, kot je najnovejši izdelek TC eMap®, novo funkcijo, tehnični razvoj – novosti moramo poznati, kajti stranke pričakujejo, da se spoznamo na vse.

 

Andreja, ali poznaš kakšno anekdoto, ki nam bi jo želela povedati?

Naši rojaki so tradicionalno zelo gostoljubni. Pogosto nas povabijo na kosilo ali večerjo. Manjka samo še ženitna ponudba.

 

Andreja, zadnje vprašanje: Cel dan telefoniraš, odgovarjaš na vsa mogoča vprašanja in poleg tega skrbiš za vso dokumentacijo… Ali po koncu službe še uporabiš svoj telefon ali ga sploh nimaš več?

Po resnici povedano sem prav vesela, če mi telefon zvečer ne zvoni. Raje kaj počnem s svojimi prijatelji. Kljub temu jih ne rabi biti strah, če me pokličejo zvečer po službi.

 

Andreja in Anja, najlepša vama hvala za pogovor.

Prenesi izjavo za javnost
Na začetek