Uspešno upravljanje s terjatvami
Šest preprostih pravil za uspešno upravljanje s terjatvami
Obseg prometa v Evropi narašča in s tem tudi dispozicija blaga preko TimoComove borze tovora. Kljub skrbni preučitvi vsake nove stranke in celovite varnostne mreže, lahko pride do tega, da se podjetja soočajo s finančnimi težavami is so nesposobna poravnati svojih obveznosti. To dejstvo je nadležno in lahko vodi k temu, da se morate boriti za prejem plačila za opravljene storitve. Vendar pa obstajajo dobre možnosti, kako to preprečiti. Alternativno lahko odprt znesek za vas izterja tudi strokovna agencija za upravljanje s terjatvami. Za vas smo sestavili šest preprostih pravil, ki vam bodo olajšala ravnanje s slabimi plačniki.
Pravilo št. 1: Preverite boniteto!
Redno preverjajte boniteto tudi dolgoletnih poslovnih partnerjev.
Pravilo št. 2: Upoštevajte zapadlost!
V naročilu naj bodo podatki o zapadlosti venomer jasni.
Pravilo št. 3: Dajte vašim terjatvam večjo težo!
Praviloma bi morali en teden po prekoračitvi plačilnega roka poslati prvi opomin.
Pravilo št. 4: Pazite na popolnost!
Opomin mora vsebovati ime dolžnika in upnika, znesek terjatve in opravljeno storitev, številko računa, datum računa in plačilni rok.
Pravilo št. 5: Tovorni dokumenti so posebej pomembni!
Račun z ustreznimi dokumenti o prevozu pošljite s priporočeno pošto in opomine tudi po faksu, tako da ni nobenega dvoma o prejemu dokumentov.
Pravilo št. 6: Priskrbite si podporo!
Po drugem opominu morate v najkrajšem možnem času kontaktirati agencijo za izterjave ali odvetnika. Hitro in brez težav vam lahko pomaga tudi TimoCom s svojim uradnim oddelkom za izterjave.
Kaj še lahko storite, če poslovni partner ne poravna svojih obveznosti in kako poteka premišljeno upravljanje s terjatvami, si lahko preberete v zgodbi o uspehu s TimoComovo stranko Agrorit d.o.o.