16.02.2015

V letu 2014 veliko dosežkov podjetja TimoCom: cilji rahlo preseženi

Spletna tržišča za prevozniške storitve v Evropi nadaljujejo svojo rast

(2)

Erkrath, 29. 1. 2015 – Ponudnik na evropskem tržišču vodilne borze tovora ima še vedno trdna tla pod nogami in je uspešno zaključil leto 2014. Za velik prihodek se podjetje TimoCom Soft- und Hardware GmbH v prvi vrsti lahko zahvali predvsem vedno večjemu številu stalnih strank, ki ne cenijo le velike ponudbe tovora in tovornih vozil. V preteklem letu so za dobro vzdušje na vseh poslovnih področjih IT podjetja poskrbeli tudi uvedba mobilnega dostopa, naraščajoče število ponudnikov telematskih storitev in stabilna ponudba dolgoročnih razpisov. Proizvajalec programske opreme tudi v letu 2015 optimistično zre v prihodnost. Vsakemu udeležencu prevozniške verige bo tudi v tekočem letu ponujena kakovost izdelkov, kakršno si želi. 

 

Pričakovanja v celoti izpolnjena

Podjetje s sedežem v Erkrathu pri Düsseldorfu s pomočjo prevozniške borze TC Truck&Cargo® že od leta 1997 omogoča lažje vsakodnevno delo številnih disponentov in naročnikov po vsej Evropi. Leta 2014 je bilo na platformi ponudnika programske opreme objavljenih skupno 58,9 milijonov ponudb tovora in tovornih vozil, kar predstavlja rast za 7,6 odstotkov oziroma 4,1 milijonov ponudb v primerjavi z letom 2013. Skupno je bilo objavljenega tovora v dolžini 451 milijonov metrov, kar ustreza 11-kratniku Zemljinega obsega. S prostornino nad 647 milijoni ton je težko kategorična TC Truck&Cargo® prepričala tudi predstavnike branže. Leta 2014 se je za TimoComove platforme odločilo 6.903 novih strank in sklenilo pogodbo. »Naša pričakovanja so bila v celoti izpolnjena in veseli smo, da bo z novimi pogodbami na borzi še več naročil,« pravi Marcel Frings, glavni predstavnik podjetja TimoCom. Če želijo stranke s pomočjo dolgoročnih prevozniških pogodb svoje kapacitete še bolje izkoristiti, jim podjetje s spletno platformo za razpise prevozov po vsej Evropi TC eBid® že leta ponuja dodatno zanesljivo orodje. O tem priča tudi 6.022 razpisov, ki so bili objavljeni v letu 2014, toda Frings pojasnjuje: »Prepričani smo, da lahko naše stranke pridobijo še več od teh dodatnih pošiljk. Pri 33.000 aktivnih ponudnikih prevozniških in logističnih storitev se stkejo tudi nove poslovne vezi med udeleženci v prevozniški verigi.«

 

Večji dobiček zaradi dobrih zamisli

Splošni prirastek se zrcali tudi v letnem prihodku od prodaje, ki je s 54 milijoni evrov rahlo nad pričakovanji. Frings o tem: »Svojega zastavljenega cilja nismo presegli le v številkah. Tudi z ozirom na inovacije in nova poslovna področja je za nami leto, ki je bilo polno uspehov in pozitivnih doživetij.« S tem je med drugim mišljen mobilni dostop z aplikacijo, ki omogoča uporabo vseh TimoComovih platform tudi med potjo. Bilanca v prvih mesecih: več kot 4.200 »mobilnih« uporabnikov se redno prijavlja s pomočjo brezplačne aplikacije Transportni barometer na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku. Poleg končne naprave in programske opreme za dostop individualna koda PIN omogoča visok standard varnosti, na katerega se TimoComove stranke zanašajo že od nekdaj. Enako zanesljiva in prav tako uspešna je rešitev za sledenje TC eMap®, ki vse običajne telematske sisteme prikaže na eni sami platformi. »Zahvaljujoč sodelovanju z našimi partnerji smo lahko število vmesnikov v letu 2014 razširili na skupno 120 evropskih ponudnikov,« se veseli Frings.

 

Storitve kot kriterij kakovosti

TimoCom številnim prevozniškim in logističnim podjetjem v Evropi delo olajša tudi na druge načine. Stranke lahko že od leta 2003 koristijo licenčno inkaso storitev z uradnim pooblastilom. Izvensodne poravnave zamudnih plačil so bile v letu 2014 razrešene uspešno in hitro v 88 % primerov. »Našim strankam v bistvu ni treba skrbeti za nič, razen za to, da nas seznanijo s primerom,« poudarja Frings. Zaupanje strank se povečuje z rednim anketiranjem strank, ki je v letu 2014 prvič potekalo tekom celega leta. »Z rednim dialogom z našimi uporabniki smo naše izdelke lahko še bolj prilagodili potrebam,« Frings povzema prednosti. O številčnosti in velikosti srednje velikega podjetja so se v zadnjem letu prepričala tudi velika imena v branži. »S trenutno še trajajočo akcijo vrnitve denarja smo v sodelovanju z, na primer, italijanskim proizvajalcem pnevmatik Pirelli dosegli čudovito dodatno vrednost za naše stranke in poleg tega prispevali k zmanjšanju izpustov CO2,« nadaljuje Frings. Tudi v letu 2015 bodo delali na tem, da bodo nadgrajevali TimoComova spletna tržišča, na katerih se zanesljivo, učinkovito in s pomočjo podpore odvijajo prevozniške storitve – tudi preko evropskih meja. Frings zaključuje: »Še naprej želimo zadovoljiti visokim zahtevam naših strank in zato tudi v letu 2015 marsikaj načrtujemo.«

Več informacij o podjetju TimoCom najdete na www.timocom.si.

Prenesi izjavo za javnost
Na začetek