18.04.2016

Znamka TimoCom uspešna v jugovzhodni Evropi

Ponudnik IT storitev že drugič zapored prejel nagrado »Brand Leader Award«

(5)

Erkrath/Beograd, 18.04.2016 – Pričakovanja več kot izpolnjena: po prejemu nagrade »Brand Leader Award« v letu 2015 si je podjetje TimoCom tudi v letošnjem letu zagotovilo trofejo, ki je cenjena v gospodarstvu jugovzhodne Evrope. Ponudnik IT storitev je izpolnil svoje napovedi, da bo še naprej upošteval želje strank v regiji in da bo izboljšal svojo programsko opremo, da bo še bolj učinkovita. Podelitev nagrad je bila 14. aprila 2016 v okviru 3. konference Transport in Logistika TIL v beograjskem konferenčnem centru Sava.

Kriteriji za izbiro vodilne znamke v kategoriji »IT services in transport industry (IT storitve v prevozniški industriji)« segajo od inovacij in dobrega poznavanja trga do avtentične uvrstitve izdelka. Pod pokroviteljstvom Ministrstva za gradbeništvo, infrastrukturo in promet Republike Srbije, nagrado že več kot deset let podeljujejo podjetjem, ki s svojo ponudbo določajo visoke inovacijske standarde in s tem oživljajo regionalne trge. Med takšna podjetja spada tudi podjetje TimoCom. Največja prevozniška platforma v Evropi svojim strankam med drugim ponuja borzo tovora in tovornih vozil, možnost objave razpisov za nakladalna podjetja in funkcijo sledenja. Milivoje Radovanović, direktor podjetja Mass Media International in organizator konference, je povedal: »Nagrado Brand Leader Award podeljujemo podjetju TimoCom za odlične operativne storitve, premišljenost izdelkov, kakovost in zanesljivost tehnologije ter IT storitev v prevozniški industriji jugovzhodne Evrope.«

V imenu podjetja TimoCom je nagrado prevzela Tina Pandža, področni vodja za jugovzhodno Evropo. Zanjo nagrada predstavlja predvsem motivacijo za prihodnost. »Še naprej iščemo nove dodatne storitve za naše stranke. Razmišljamo, na primer, o sistemu za upravljanje z dokumenti, ki bo olajšal izmenjavo pomembnih dokumentov, ki so nujni za urejanje naročil. Poleg tega bomo tudi v prihodnje polagali veliko vrednost na sodelovanje z branžo. Zaradi tega med letom poleg strokovnih prireditev obiskujemo tudi izobraževalne ustanove. Tam lahko dijakom in študentom v praksi predstavimo pomen prevozniških platform in jih pripravimo na poklicni svet.« 

Prenesi izjavo za javnost
Na začetek