Transfera in TIMOCOM: Digitalizacija kot ključ do uspeha v logistiki
Zanesljivo partnerstvo za učinkovitejšo prihodnost
V dinamični transportni in logistični industriji, kjer so natančnost, hitrost in zanesljivost ključni dejavniki, Transfera izstopa kot podjetje, ki nenehno izboljšuje svoje poslovanje in postavlja visoke standarde pri organizaciji prevoza. Kot eden najhitreje rastočih ponudnikov 3PL storitev v Srbiji posluje Transfera na več kot 30 lokacijah, vključno s predstavništvom na Kitajskem in podjetjem v Bosni in Hercegovini, zaposluje več kot 550 ljudi in je leta 2024 ustvaril približno 140 milijonov evrov prihodkov.
Da bi ohranila vodilni položaj in nadaljevala rast, je Transfera prepoznala pomen digitalizacije pri optimizaciji logističnih procesov. Z uporabo digitalne platforme TIMOCOM, je podjetje izboljšalo učinkovitost, optimiziralo administrativne procese in doseglo znatne prihranke časa.
Hitro prilagajanje in inovacije so ključ do uspeha v logistiki
Transfera vsakodnevno upravlja kompleksne logistične operacije in se prilagaja izzivom sodobnega trga ter potrebam strank. Njihova sposobnost hitrega odzivanja na spremembe jih dela za zanesljivega partnerja v panogi.
V tej strategiji ima TIMOCOM pomembno vlogo, saj podjetju omogoča hitro povezavo z zanesljivimi transportnimi partnerji in prihranek časa pri logističnih procesih.
Zadovoljstvo strank je ključ do poslovnega uspeha in rasti
Izzivi pri prevozih tovora
Dinamičen trg
Potreba po fleksibilnem prilagajanju trgu
Administrativna delovna obremenitev v logistiki
Rešitve
Hitrejša povezava in učinkovitejša organizacija prevozov
Prihranek časa in avtomatizacija
Sodelovanje s preverjenimi partnerji

Digitalizacija je imperativ in ne opcija
V logistični industriji, kjer je pravočasna dostava ključnega pomena, šteje vsaka sekunda. Zato Transfera vlaga v digitalne rešitve, ki optimizirajo procese in zagotavljajo najvišjo raven storitev za stranke.
V kontekstu prednosti digitalizacije, je učinkovita komunikacija osnova uspešnega poslovanja v transportni industriji, hitrost in preglednost pa igrata ključno vlogo pri vsakodnevnem poslovanju.
Prihranek časa – eden najdragocenejših virov v logistiki
Učinkovita organizacija in prihranek časa sta ključna dejavnika uspešnega logističnega poslovanja, Transfera pa je s sodelovanjem s podjetjem TIMOCOM opazila znatne prednosti, ki neposredno vplivajo na kakovost storitev in zadovoljstvo strank.
V transportni panogi je vsaka minuta dragocena, TIMOCOM AI pa omogoča avtomatizacijo vnosa novih nalogov iz obstoječih dokumentov, s čimer odpravlja potrebo po ročnem vnosu in zmanjšuje možnost napak. Podatki so prepoznani in preneseni v sistem v manj kot 20 sekundah, kar omogoča hitrejše in natančnejše delo brez nepotrebnih administrativnih opravil.
Transfera je postavila visoke standarde v logistiki, s TIMOCOM digitalnimi rešitvami pa se lahko lažje odzove na izzive sodobnega transporta. S tem sodelovanjem Transfera ne le povečuje učinkovitost, temveč svojim strankam zagotavlja tudi kakovostne storitve, stabilno rast in trajnostno prihodnost.
Podjetje Transfera
Transfera je logistično podjetje s sedežem v Beogradu, ki nudi celovite storitve pri organizaciji cestnega, zračnega, pomorskega in železniškega prometa, carinskem zastopanju, skladiščnih in manipulativnih dejavnostih ter distribuciji blaga.
Podjetje se že od ustanovitve osredotoča na stranke – zahvaljujoč njihovemu zaupanju, nenehnemu razvoju in vlaganju v infrastrukturo se je Transfera hitro pozicionirala kot eno vodilnih v logistiki v Srbiji in regiji.
Danes ima Transfera več kot 550 zaposlenih, beleži promet v višini približno 140 milijonov evrov (2024), posluje na več kot 30 lokacijah po svetu, vključno s predstavništvi na Kitajskem in podjetjem v Bosni in Hercegovini, ter ima status pooblaščenega gospodarskega subjekta (OPS, tip F). Skladiščna zmogljivost 50.000 m² v Beogradu nam omogoča, da ponudimo celovite logistične rešitve za skoraj vsako panogo.