Novice 04.07.2022
4

25 let podjetja TIMOCOM: močan za stranke, močan kot partner, močan v digitalizaciji

Sebastian Lehnen in Tim Thiermann vodita Freighttech podjetje TIMOCOM.

Od zagonskega IT-podjetja do prisotnosti v pisarnah več kot 50.000 evropskih podjetij – podjetje TIMOCOM se lahko lahko letos ozre na četrt stoletja nenehnega in digitalno pionirskega razvoja podjetja. Pogled skozi oči strank je prav tako pomemben kot izostren čut za izbiro partnerjev. Kajti le z obema je mogoče obvladati eno največjih nalog našega časa, tj. digitalizacijo logistike.

Digitalizacija celotnega prevozniškega procesa

Namizni računalniki v akciji! – z nakupom pri nemškemu diskontnem trgovcu za živila leta 1997 je špediter Jens Thiermann postavil temelje za podjetje TimoCom Soft- und Hardware GmbH in njegovo borzo tovora.

»Vse se je začelo, ko sem iskal vseevropsko platformo za oddajo naročil prevozov, da bi zmanjšal število praznih voženj v svojem špedicijskem podjetju. Vendar nisem našel takšne, ki bi ustrezala mojim zahtevam,« pojasnjuje. Po več mesecih programiranja je aprila 1997 nastal program: TC Truck & Cargo®, kot je bil prvotno imenovan.

Borzo tovora so hitro preplavile ponudbe. »Preprečevanje praznih voženj« ni več le želja, »iskanje naročil prevozov« pa postane običajna praksa. Stranke priporočajo nove stranke, podjetje se širi na mednarodnem področju in odpira lokacije na Poljskem, Češkem in Madžarskem. Upoštevanje potreb strank in razmišljanje izven okvirov je osnova za dosledno inovativen razvoj od borze tovora do sistema, v katerem lahko danes več kot 50.000 strank iz 46 evropskih držav digitalno prikazuje svoj celoten prevozniški proces.

Velike naložbe v raziskave in razvoj, poudarek na trajnosti

Tim Thiermann, ki je od leta 2019 direktor skupaj s Sebastianom Lehnenom, je druga generacija vodij podjetja. Cilj podjetja TIMOCOM je, da postane največji in najvarnejši trg v sektorju Freighttech.

»V ta namen bomo do leta 2030 samo v raziskave in razvoj vložili približno 100 milijonov evrov,« pravi Tim Thiermann.

Z borzo tovora kot osrednjo aplikacijo za optimizacijo izrabe kapacitet  je postalo jasno, da je trajnost eno od osrednjih področij naložb. Navsezadnje je mogoče z uporabo aplikacij podjetja TIMOCOM emisije CO2 zmanjšati za več kot 20 odstotkov na prevoženi kilometer, hkrati pa povečati izkoriščenost voznega parka za 30 odstotkov. Novo partnerstvo z mladim podjetjem bo skupnim strankam omogočilo, da same izračunajo svoj odtis CO2.

Izbrani partnerji: Drug ob drugem v smeri digitalne logistike

Z mrežo več kot 300 partnerskih podjetij predvsem na področju telematike in sistemov za upravljanje prevozov podjetje TIMOCOM ubira v prihodnost usmerjeno pot do digitalne logistike. Pri izbiri partnerjev so za IT-podjetje v ospredju stranke, ki se na podjetje TIMOCOM obrnejo s posebnimi zahtevami za sistemsko integracijo določenega ponudnika. Predvsem na sejmih, kot je denimo sejem LogiMAT v Stuttgartu, kjer se IT-podjetje pogosto pojavlja skupaj s svojimi partnerji, obiskovalci podajajo svoje predloge, ki so nato prek e-pošte posredovani oddelku podjetja TIMOCOM za upravljanje partnerstev.

Partner z največjo skupno bazo strank je podjetje LIS AG. V okviru praznovanja 25. obletnice je podjetje TIMOCOM člana uprave Magnusa Wagnerja vprašalo, katera je zanj največja prednost partnerstva:

»Ker veliko naših strank sistem TIMOCOM uporablja že dlje časa, jim želimo z vmesnikom prihraniti dvojno vnašanje v oba sistema,« pojasnjuje. »Naš sistem za upravljanje prevozov vidimo kot »aplikacijo vozlišča«, na katerega je mogoče povezati storitve drugih partnerjev. Zato se nam je zdelo popolnoma samoumevno, da smo borzo tovora podjetja TIMOCOM povezali z našim sistemom. Z enim klikom v aplikaciji WinSped® se podatki prenesejo neposredno v sistem podjetja TIMOCOM, kar pomeni velik prihranek časa za naše stranke brez napak pri prenosu. Sinergije tega partnerstva bo v prihodnosti zagotovo izkoristilo še več skupnih strank.«

Mimogrede, TIMOCOM ima skupaj tri vmesnike:

  • Borza tovora
  • Naročila prevozov
  • Sledenje

Avstrijski partner, podjetje TRANSLOGICA GmbH, je bilo prvo podjetje, ki je z velikimi procesnimi vložki integriralo vse tri vmesnike. O sodelovanju je več povedal njegov glavni izvršni direktor, dipl. inž. Hansjörg Haller.

»Kar nas povezuje z našim partnerjem, podjetjem TIMOCOM, je želja po postavljanju inovativnih standardov v digitalizirani logistiki. Tako naši vmesniki omogočajo prevozniške procese brez napak pri komunikaciji, kar ustvarja precejšnjo dodano vrednost: prihranek delovnega časa in stroškov ter povečanje kakovosti in učinkovitosti. Naše skupne stranke imajo od tega koristi. Tako se lahko in se mora nadaljevati – tudi v naslednjih 25 letih. Iskrene čestitke ob obletnici!«

Podjetje TIMOCOM, stranke in partnerji: Skupaj v smeri prihodnosti

Vse gostejša mreža aplikacij in funkcij z enako enostavnostjo uporabe je bila že v pogovoru ob obletnici z najstarejšo stranko podjetja TIMOCOM, podjetjem Dallmaco Speditionsges. mbH, omenjena kot posebna značilnost.

K temu je treba dodati še stalno izmenjavo s povezanimi strankami in rastoče strateške povezave s partnerji. Zaradi vsega tega so sistem TIMOCOM in povezane storitve tako uspešni. To tesno sodelovanje je ključnega pomena za vizijo podjetja, da ustvari svet brez logističnih izzivov. Navsezadnje ni naloga posameznikov, da vzpostavijo digitalno logistiko, ki je trajnostna in usmerjena v prihodnost. To je skupnostni projekt našega časa, h kateremu lahko vsak posameznik pomembno prispeva.

Morda vas bo zanimalo tudi:

TIMOCOM Zagon podjetja: Iskanje naročil prevozov

Nobena skrivnost:To se skriva za uspehom borze prevozov podjetja TIMOCOM

Postanite poznavalec panoge

Redno prejemajte relevantne članke, dragocene strokovne prispevke in ekskluzivna poročila uporabnikov!


Prijava na e-novice

Pop-up image - Logistic
Želite postati strokovnjak na področju logistike?

Prejemajte naše novice s področja logistike neposredno v svoj poštni nabiralnik. Bodite med prvimi, ki bodo izvedeli za naše izdelke in posodobitve.

Na začetek